« さすがは黒柳徹子 | トップページ | 飯塚 »

2017年9月 5日 (火)

どうなる祐太?

伊東が今季限りでぃ退くんだきどぅよ、果たしてぃくりでぃ祐太は、どぅんな~にゃるかね~?ばんが思うによ、祐太は、伊東があっかふすな投手だとぅ思うさいが。だからよ、背番号むうぷ~うぷにゃ物ににゃってぃから、殆どが2軍でぃ、1軍に上がってぃむ、敗戦処理が関ぬ山っちゅ~状態だったさいが。
祐太を指名したヴァレンタインみて~によ、あんな~してぃ接しんとぅよ、祐太はダメさいがよ。伊志嶺さん的な接し方む、結局は祐太には伝わらんかったとぅ、ばんは思ってぃうるさいが。高校時代はよ、周りに同級生がうり、すいつ等が、祐太ぬ精神的支柱ににゃってぃうったとぅ、ばんは思うさいが。
ん~、弟ぬ飛太がうりはするむぬぬ、やはり最低でぃむ同級生でぃ無ぇとぅ~。伊志嶺むアップアップだしよ、唐川とぅはどぅすみて~だきどぅよ、接点は薄そうさいが。
来年、仮に井口が監督ににゃるんでぃありば、登板ぬ機会は増えそうだきどぅよ、すりゆりむ何りむ、祐太が来年むロッテにうるんかどうかさいがよ。(^_^;)ばんはよ、祐太には、是非とぅむ横浜に来てぃ欲しいとぅ願ってぃうるさいが。ふくちん,平良とぅ共に、沖縄すっとこぴょ~3人衆を形成し、嶺井がパギににゃる位、ハラハラさしてぃ欲しいむんさいがよ。ふくちんがラミレスに干さりてぃうるんだきどぅよ、祐太はラミレスがあかふすな投手でぃは無ぇハズさいが。
去年早々にたっくるさりてぃからは、た~む期待をしんゆうににゃった祐太だきどぅよ、にゃんとぅか、活躍してぃ欲しいむんさいが。

|

« さすがは黒柳徹子 | トップページ | 飯塚 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« さすがは黒柳徹子 | トップページ | 飯塚 »