« 飯塚 | トップページ | 目指すは3位 »

2017年9月 7日 (木)

犬の骨

名護でぃ、約2500年前ぬ地層から、犬ぬ骨が見つかりゆったふ~な~。犬ぬ姿すぬままだったからよ、死んだ後に埋葬さりゆった可能性が高いってぃ。
う~む。
本島でぃは、犬は食わんぬかね~?宮古でぃは、ありえ無ぇくとぅさいがよ。だってぃよ、宮古ぬ場合はよ、死が近づいた犬は、感謝しつつ食ってぃから、一体化しるっちゅ~ぬが、んきゃ~んからぬ習慣さいがよ。ただしよ、すぬ習慣が、いつから始まったぬかは、判らんきどぅよ。2500年前っちゅ~くとぅはよ、湊川人(縄文人)でぃあってぃ、すぬ後湊川人は滅んだっちゅ~ぬが定説だからよ、習慣は、すぬ後入ってぃ来た弥生人とぅは、異にゃるぬかむ知りんさいが。
古代ぬ生活様式がかいま見りりば、だいずうむっしさいがよ。(^_^)

|

« 飯塚 | トップページ | 目指すは3位 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 飯塚 | トップページ | 目指すは3位 »