« 飯伏とDDT | トップページ | どうなる祐太? »

2017年9月 4日 (月)

さすがは黒柳徹子

久々に黒柳徹子ぬ映像を観たんだきどぅよ、ずみだったさいが。(^_^)
んまずよ、外国を正しく「外国」とぅ言ってぃうったさいがよ。殆どぅぬプリムヌ倭人が言う所ぬ「海外」にゃんずとぅは言わん所が、さすがさいが。(^_^)何が「海外」か~。すんにゃ~したらよ、江ノ島だってぃ外国さいがよ。
次によ、形容詞ぬ活用方法を正しく理解してぃうるってぃくとぅさいが。いや、形容詞すぬむぬを正しく理解してぃうるさいが。連用形にゃらば、「○○く」が正しく、「○○い」は間違ってぃうるっちゅ~くとぅを知ってぃうるさいが。
勘違いに~せ~た~にむ、間違いを指摘しるぬむずみさいがよ。
やしが、てぃ~ちだき。言わさりたぬかむ知りんきどぅよ、120点は無いさいが。100点が最高点でぃあってぃから、すりゆりむ大きな点数は無ぇさいがよ。だいず惜しかったさいが。すくまでぃは完璧だったぬによ、ガラガラとぅ崩りゆったさいがよ。

|

« 飯伏とDDT | トップページ | どうなる祐太? »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 飯伏とDDT | トップページ | どうなる祐太? »