« どうなる祐太? | トップページ | 犬の骨 »

2017年9月 6日 (水)

飯塚

飯塚がゆうやく初勝利を上ぎゆったんだきどぅよ、にゃんかよ、球がだいず遅くにゃりゆったふ~な~。ばんが初みてぃ飯塚を観たぬはよ、未だ孝之だった頃.....でぃは無くってぃよ、神宮大会ぬ決勝でぃ、沖縄尚学とぅやった時さいがよ。すぬ時は、140km中盤ぬ剛速球をびっしびし投ぎ込んでぃから、後半ばてぃまくってぃたっくるさりゆったんだきどぅよ。あばっ、山城から本塁打む放ったさいがよ。
すりが今でぃは、制球力重視ぬ、ん~、んきゃ~んぬ横浜ぬ門田みてぃ~な投手に変わったさいが。初年度に肘を手術したせいかむ知りんきどぅよ。ラミレスに言わりた~だかでぃ、フォークボールを決み球にしてぃうるっちゅ~くとぅだきどぅよ、ばんとぅしてぃは、むっとぅ遅い、門田とぅ同じにパームボールを決み球してぃ欲しいさいがよ。剛速球とぅは無縁な投手が、プロでぃ勝ち星をだう上ぎるくとぅについてぃは、同じ技巧派だったばんは、だいずぷからすにゃんだきどぅよ、フォークボールだとぅ、すぐに限界が見いる気~がしるからよ。
6位でぃむ、佐村は早々にばんみかさり、9位だったかぬ伊藤むばんみかさりたさいが。1位ぬパギは、どうでぃむ良いさいがよ。v(^_^)大切に育てぃらりたんだハズね。ふくちんむ初勝利をぴゃ~ぴゃ~とぅ上ぎんとぅ~。

|

« どうなる祐太? | トップページ | 犬の骨 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« どうなる祐太? | トップページ | 犬の骨 »