« 海外人 | トップページ | 台風あかふす »

2017年9月13日 (水)

女優になりたい

毎回毎回、くんにゃプリムヌがうるんだきどぅよ、いった~、目が見えんぬか~?(?_?)
すぬ容姿、すぬ知能でぃ、ま~をま~考いたらば、女優っちゅ~選択枝が湧いてぃ出てぃ来るんか?じぇんっっっっっじぇん意味くじ判らんさいがよ。血縁者か年少者に容姿を褒みらりてぃ、うぷ~うぷにゃ勘違いしてぃうるとぅしか思いんさいがよ。え、そもそもよ、努力むしんとぅ、夢とぅやらを追いかきゆうとぅしてぃむ、無理、無駄っちゅ~むんさいが。んまぁ、養成所だかオーディションだかっちゅ~てぃから、いった~から巻き上ぎたジンが、低迷しる日本経済をちびっとぅでぃむ向上さしるぬでぃありば、あながち0点とぅは言わんきどぅよ。100点満点でぃ、2~3点はきりてぃやるさいがよ。
しっかし、ばたふさっちまうさいが。凸(`_';)親や年長者が、諭してぃやるべき。

|

« 海外人 | トップページ | 台風あかふす »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 海外人 | トップページ | 台風あかふす »