« ケロニアの化けの皮 | トップページ | さすがは黒柳徹子 »

2017年9月 3日 (日)

飯伏とDDT

飯伏とぅDDTぬ関係は、どぅんな~なんかね~?今更、ケニーがDDTに戻るくとぅは無ぇとぅしてぃよ、飯伏に関しては、判らんさいが。とぅりあいず、来年ぬドームやら何やらでぃ、ケニーとぅぬ試合が組まりるぬは確定にゃんだきどぅよ。棚橋以外は、皆外国人ににゃった主力ぬ所に、飯伏が入りばよ、色々とぅ対戦が組めるんだろうきどぅよ。以前だったらばよ、砂かきてぃひんぎった奴む、あっさりとぅ復帰さしるんだきどぅよ、タイガーマスクWとぅしてぃ、禊ぎは済んだとぅしるんかね~?
飯伏は、田舎ぬ会場でぃむ喜ばりるぬは確実だからよ、巡業に行くばきとぅ思うんだきどぅよ、そうしるとぅ、DDTとぅぬ関係が判らんゆうににゃるさいが。今更WWEには行けんだろうからよ、新日経由でぃ、ROHにでぃむ行くんかね~?
来年ぬ1ぬ決勝でぃ、ケニーとぅやるとぅむ考いるとぅよ、ケニーが3年連続決勝戦進出ににゃるんだきどよ、どぅんなかね~?そろそろ岡田を優勝さしんとぅいかんかね~。
あばっ、タッグリーグがあったさいがよ。(@_@;)くくでぃ、棚橋とぅでぃむ組むぬか、どぅんなかね~?
いずりにしる注目さいがよ。

|

« ケロニアの化けの皮 | トップページ | さすがは黒柳徹子 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ケロニアの化けの皮 | トップページ | さすがは黒柳徹子 »