« 2017年8月 | トップページ | 2017年10月 »

2017年9月

2017年9月30日 (土)

案の定

民進党は分裂かね~。内部抗争に明き暮りたんだからよ、よくむ今までぃ存続したってぃくとぅさいがよ。
軍好きとぅんばゆに別りりば、有権者む判り易くてぃずっみさいがよ。モロちん、軍好きは消えてぃ無くなりばずっみさいが。

| | コメント (0)

2017年9月29日 (金)

SUGI

結局、覚醒剤だか大麻だかぬ件は、無かったくとぅににゃったんかね~?だったらよ、サイダルむ復帰さしんとぅよ~。
確かによ、SUGIぬ動きはずみだきどぅよ、にゃんかよ、白きちまうさいがよ。
すんにゃ点でぃ、リコシェさいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月28日 (木)

軍好きはケロニアの手下に

にゃんかケロニアが人気だふ~な~。
都知事ひんぎってぃ親方ににゃるんだね~。ヾ(^_^)
すくに軍好きな蛆虫た~が叢がってぃからよ。
んまぁ、くりでぃ宇都宮が都知事ににゃりば、ケロニアむちびっとぅは役に立ったとぅ言えるさいがよ。ずみっ。

| | コメント (0)

2017年9月27日 (水)

ケロニアひんぎり放題

ケロニアが職務をみんぎりまくってぃうるってぃば。
やしがよ、元々何むしてぃ無ぇからよ、じぇんじぇん支障が出てぃうらんさいがよ。
さすがケロニア。\(^◇^)/
だからよ、宇都宮が良かったさいがよ。東京都民はプリムヌぶわ~っかりさいが、ま~んてぃ~。

| | コメント (0)

2017年9月26日 (火)

ケロニアに群がるダニ共

ケロニアが勢力拡大中ってぃ。
やしがよ、細ちゃんは、まぁ使えるとぅしてぃ、後は糞ぬ役ぬむ立たんダニばかりさいが。落選確実にゃんでぃ、藁にむすがる思いでぃケロニアに鞍替いさいが。無様くぬ上無ぇさいがよ。更に、軍好きぬ白痴共む加わってぃ、腐敗週漂う糞集団とぅ化してぃうるさいが。
やしが、結構な数が当選しるハズ。だてぃよ、有権者は倭人さいが。プリムヌさいがよ。
終わりさいが。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年9月25日 (月)

久々の比嘉

オリックスぬ比嘉が投ぎてぃうるぬを久々に観たんだきどぅよ、腕がだいず下から出るゆうに替わってぃうったさいがよ。(@_@;)
前はよ、横とぅ3/4ぬ中間、3/5ぬ辺りだったんだきどぅよ、今はよ、完全に下手投ぎににゃってぃうったさいが。
来年、本格的に復帰しるとぅしてぃ、どんな~なるかね~。

| | コメント (0)

2017年9月24日 (日)

首里撃沈

ん~、1点先制した時は期待したんだきどぅよ。
興南相手に良くやったとぅは思うきどぅよ。
冬に守備を鍛いんとぅ~。くりでぃ、21世紀枠に選ばりるくとぅむ無くなりゆったさいが。
して、宮城君さいが。ぬ~しゆったんかね~。噂はじゅんにかね~。

| | コメント (0)

2017年9月23日 (土)

エル・デスペラード

あり?エル・デスペラードが櫛田に負きているさいが。
しっかしよ、高橋むそうだったきどぅよ、じぇんっっっっっじぇん盛り上がらんさいがよ。(^_^;)何がヘビーを凌駕しるさいが。臍でぃ茶~沸かしてぃしまうさいがよ。
やっぱりよ、リコシェさいが、リコシェ。田口むずみさいが。
やしが、恐らく次は金丸さいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月22日 (金)

人道支援

大韓民国が朝鮮民主主義人民共和国に人道支援でぃジンを渡すらしぃさいが。んまぁ、賛否両論あるんだろうきどぅよ、結果が全てぃさいがよ。
やしがよ、宗主国ぬアメリカ~ぬ完全な言いなりぬ日本に比びてぃ、自律性を感じるさいが。果たしてぃ、どぅんな~なるかね~。

| | コメント (0)

2017年9月21日 (木)

養鶏場

今日よ、安室奈美恵についてぃ聞かりゆったさいがよ。だからよ、ばんはよ、「引退したら、養鶏場をやる。」ってぃ答いゆったさいが。したらよ、「へ~、そうなんですか。」「なるほど。」「さすが、沖縄の情報に詳しいですね。」ってぃ、むる疑い無く信じゆったさいが。(-_-;)
え、た~か1名でぃ良いからよ、「それは別の安室でしょ。」ってぃ言うべき。o(`_';)

| | コメント (0)

2017年9月20日 (水)

確実に王座

中邑へぬ追い風はよ、悪役→悪役ぬ王座移動は、極みてぃ考い難く、悪役→善玉が王道だってぃ言うくとぅさいがよ。
して、一気に移動しるぬでぃは無く、じらしてぃじらしてぃってぃ言うぬむ、くりまた王道さいが。
そう考いりば、確実にジンダーをばんみかすハズ。
焦らすに待ちましょうね。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年9月19日 (火)

ロッキー・ロメロは誰と組む?

すんにゃ訳でぃ、バレッタが重量級に行くぬでぃ、六本木ヴァイスは解消にゃんだきどぅよ、はっさ、ロッキーはた~とぅ組むぬかね~?
邪道か外道ぬどちらかっちゅ~訳には行かんだろうからよ。オスプレイしかうらんかね~?ばんとぅしてぃは、01から田中に来てぃむらってぃ組みば、だいずうむっしにゃんだきどぅよ。すりか、全日ぬた~かを連りてぃ来るかね~?
次ぬ軽量級タッグリーグでぃ公開かむ知りんきどぅよ、CHAOSぬ軽量級は、手薄な感は否み無ぇさいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月18日 (月)

知り合いの話

相変わらず、インターネットでぃ、「知り合いの話」が流行中さいが。(^_^)
最近見てぃうむっしだったぬは、「知り合いが、医者に安静は不要と言われたので、普段の生活をしていたら流産した。」ってぃ。くぬ「知り合い」っちゅ~ぬがだいずさいが。(^o^)
え、すんにゃ~腐れ報道機関が群がるぬが必至な話題が、じぇんっっっっっじぇん取り上ぎらりてぃうらんぬは何でぃかね~?\(^◇^)/ゆっぷどぅ上等な隠蔽工作が成功したんだね~。むしくは、ゆくし。ばんは、ゆくしだとぅ思うさいがよ。くんな~話題を腐れ報道機関が放ってぃ置く訳無ぇさいがよ。
「知り合い」っちゅ~くとぅでぃ自信がゆくさ~でぃは無ぇってぃ言いたいんだわね~。ヾ(^_^)さすが卑怯な倭人は、すんにゃ~ぬがだううるさいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月17日 (日)

軍備拡張って

朝鮮民主主義人民共和国がミサイル発射を繰り返してぃうるから、日本ぬ軍備を拡張してぃから、核兵器む保持しれ~ってぃほざいているプリムヌがうりゆったさいが。
え、拡張しるとぅしてぃ、核兵器を保持しるとぅしてぃ、た~が使うんか~?日本軍?あぬ、画面ぬ戦争ごっこしか知らんプリムヌに、すんにゃ危険な玩具をくりてぃやるってぃ?狂気すぬむぬぬ考いさいが。んまぁ、与いるとぅしてぃ、すぬ軍備拡張費用は、た~が捻出しるんか~?税金ってぃ。バカむ休み休み言え!凸(`_';)ばんは、軍事利用さしるたみに税金は払ってぃうりまひぇん。軍好きぬプリムヌた~ぬ小遣いでぃしれ。
そもそも、軍は民間人を守りまひぇん。常識でぃす。
ミサイル1本ぬ購入を断念したら、多くぬ寝たきり老人ぬ生活が向上しるさいが。戦闘機を飛ばす回数を1回減らしば、浮浪者に職を与いるくとぅむでぃきるさいがよ。
命どぅ宝。
軍は、いらんさいが。

| | コメント (0)

2017年9月16日 (土)

女優の卵

今日よ、自称「女優ぬ卵」に絡まりてぃから、だいずだったさいが。(-_-;)
「私って、何だか判りますか?」ってよ、ばんは超能力者でぃはありまひぇん。o(`_';)判る訳無ぇさいがよ。しるとぅ「女優の卵なんです。」ってぃ。興味無ぇから、みっふぁしてぃうったらば、段々わじってぃ来くさったさいが。だからよ、「女優以外の人は皆、女優になれる可能性が0では無い訳ですから、等しく『女優の卵』ですよね。で、あれば、私も女優の卵と言えます。」ってぃ言うとぅ、益々ばたふさってぃうりゆった。
何か、続くさいがよ。(-_-;)あっかふす。

| | コメント (0)

2017年9月15日 (金)

ラップ

ばんはよ、ラップとぅか言うがなり立てぃには、じぇんっっっっっじぇん興味無ぇさいがよ。o(`_';)ほざいていうるプリムヌだきが悦に入ってぃうるぬかとぅ思ったら、聞いてぃから喜んでぃうるプリムヌむうるさいが。(-_-;)
ん~、すんにゃにまでぃしてぃ、アメリカ~を崇拝しるとぅは、GHQぬ政策は大当たりだった訳さいが。ずみっ。
あぬがなり立てぃは、音楽ぬ範疇みて~だきどぅよ、はぁもぉ、琉球民謡とぅ十把一絡ぎでぃ「音楽」とぅさりたらば、だいず迷惑さいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月14日 (木)

台風あかふす

全く、今回ぬ台風はだいずだったさいがよ。(-_-;)
停電は長時間しるしよ、知り合いぬ家~ぬ風呂場ぬ窓ガラスが、風でぃばんみかさりゆったってぃば。(@_@;)して、すぬ割りたガラスを片づきてぃうったら、別ぬ窓が風でぃ外りてぃ怪我したふ~な~。
雨がだいずってぃ言ってぃうったきどぅよ、風むだいずさいが。
あっかふす。(>o<:)

| | コメント (0)

2017年9月13日 (水)

女優になりたい

毎回毎回、くんにゃプリムヌがうるんだきどぅよ、いった~、目が見えんぬか~?(?_?)
すぬ容姿、すぬ知能でぃ、ま~をま~考いたらば、女優っちゅ~選択枝が湧いてぃ出てぃ来るんか?じぇんっっっっっじぇん意味くじ判らんさいがよ。血縁者か年少者に容姿を褒みらりてぃ、うぷ~うぷにゃ勘違いしてぃうるとぅしか思いんさいがよ。え、そもそもよ、努力むしんとぅ、夢とぅやらを追いかきゆうとぅしてぃむ、無理、無駄っちゅ~むんさいが。んまぁ、養成所だかオーディションだかっちゅ~てぃから、いった~から巻き上ぎたジンが、低迷しる日本経済をちびっとぅでぃむ向上さしるぬでぃありば、あながち0点とぅは言わんきどぅよ。100点満点でぃ、2~3点はきりてぃやるさいがよ。
しっかし、ばたふさっちまうさいが。凸(`_';)親や年長者が、諭してぃやるべき。

| | コメント (0)

2017年9月12日 (火)

海外人

海外じゃ無ぇさいがよっ!凸(`_';)
外国さいが、が・い・こ・くっ!凸(`_';)
すんにゃに海を壁つおぅして~んだったらば、「外国」っちゅ~言葉を廃止しれ。「外国」ってぃ言う言葉を浸かったら、罪に問うべき。凸(`_';)
何が「海外旅行」か~。「外国旅行」さいがよ。
何が「海外留学」か~。「外国遠足」さいがよ。
あ~、ばたふさり。凸(`_';)

| | コメント (0)

2017年9月11日 (月)

口臭では無く

昼食後、ふ~るでぃ必死に皆歯磨きしてぃうるさいが。
みどぅんた~がやってぃうったきどぅよ、最近はぴきどぅんが狂ったゆうに磨いてぃうるさいが。ばんが思うによ、虫歯予防ぬたみにやってぃうるんでぃは無ぇハズ。口臭予防だハズ。やしが、いった~、いった~ぬ臭いぬ元はよ、口に残った昼食でぃは無ぇさいがよ。
す・り・は~
体臭でぃす!\(^◇^)/
歯磨きしてぃむ、何むなりまひぇん。
かとぅ言ってぃよ、風呂に入ってぃむ、恐らく1時間位しか持たんハズ。
食生活ぬ改善しれ~。

| | コメント (0)

2017年9月10日 (日)

監督の移動

にゃんかよ、沖縄ぬ高校ぬ野球部ぬ監督ぬ移動が頻繁なゆうな気がしるさいが。ん~、公立高校ぬ場合、教員ぬ移動はあってぃ然るべきにゃんだきどぅよ、して、本来は教員でぃあるからよ、野球部に没頭しる訳にむ行かんぬむ道理さいが。
やしがよ、すりを判った上でぃ言うんだきどぅよ、少なくとぅむ5年はかきんとぅ、野球部をすぬ監督ぬ「色」にはでぃきんとぅ、ばんは思うさいが。くりでぃは、私立とぅぬ差は開くばかりな気がしるさいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月 9日 (土)

ケニーの膝

あがい、膝を病ましたってぃ?
んまぁ、め~なちありだきぬ試合を続きてぃうったらば、怪我むしるさいが。24日ぬ神戸は強行出場しるふ~な~。ん~。
レオは未だ木偶ぬ坊だきどぅよ、あぬ身長は魅力的さいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月 8日 (金)

目指すは3位

ん~、中日かヤクルトが4位だったんだったらばよ、あっさりとぅ3位ぬ座~をくりてぃやるんだきどぅよ、巨人だからよ。いや、別にばんは、巨人は好きでぃむ嫌いでぃむ無ぇさいがよ。巨人ファンがんばゆさいがよ。凸(`_';)
だからよ、巨人ファンに是非煮え湯を飲ましるたみによ、横浜にはちばってぃむらわんとぅいかんさいがよ。
しっかしよ、飯塚だったらば、佐村やふくちんぬ方がずみなんだきどぅよ。ラミレスだからよ。

| | コメント (0)

2017年9月 7日 (木)

犬の骨

名護でぃ、約2500年前ぬ地層から、犬ぬ骨が見つかりゆったふ~な~。犬ぬ姿すぬままだったからよ、死んだ後に埋葬さりゆった可能性が高いってぃ。
う~む。
本島でぃは、犬は食わんぬかね~?宮古でぃは、ありえ無ぇくとぅさいがよ。だってぃよ、宮古ぬ場合はよ、死が近づいた犬は、感謝しつつ食ってぃから、一体化しるっちゅ~ぬが、んきゃ~んからぬ習慣さいがよ。ただしよ、すぬ習慣が、いつから始まったぬかは、判らんきどぅよ。2500年前っちゅ~くとぅはよ、湊川人(縄文人)でぃあってぃ、すぬ後湊川人は滅んだっちゅ~ぬが定説だからよ、習慣は、すぬ後入ってぃ来た弥生人とぅは、異にゃるぬかむ知りんさいが。
古代ぬ生活様式がかいま見りりば、だいずうむっしさいがよ。(^_^)

| | コメント (0)

2017年9月 6日 (水)

飯塚

飯塚がゆうやく初勝利を上ぎゆったんだきどぅよ、にゃんかよ、球がだいず遅くにゃりゆったふ~な~。ばんが初みてぃ飯塚を観たぬはよ、未だ孝之だった頃.....でぃは無くってぃよ、神宮大会ぬ決勝でぃ、沖縄尚学とぅやった時さいがよ。すぬ時は、140km中盤ぬ剛速球をびっしびし投ぎ込んでぃから、後半ばてぃまくってぃたっくるさりゆったんだきどぅよ。あばっ、山城から本塁打む放ったさいがよ。
すりが今でぃは、制球力重視ぬ、ん~、んきゃ~んぬ横浜ぬ門田みてぃ~な投手に変わったさいが。初年度に肘を手術したせいかむ知りんきどぅよ。ラミレスに言わりた~だかでぃ、フォークボールを決み球にしてぃうるっちゅ~くとぅだきどぅよ、ばんとぅしてぃは、むっとぅ遅い、門田とぅ同じにパームボールを決み球してぃ欲しいさいがよ。剛速球とぅは無縁な投手が、プロでぃ勝ち星をだう上ぎるくとぅについてぃは、同じ技巧派だったばんは、だいずぷからすにゃんだきどぅよ、フォークボールだとぅ、すぐに限界が見いる気~がしるからよ。
6位でぃむ、佐村は早々にばんみかさり、9位だったかぬ伊藤むばんみかさりたさいが。1位ぬパギは、どうでぃむ良いさいがよ。v(^_^)大切に育てぃらりたんだハズね。ふくちんむ初勝利をぴゃ~ぴゃ~とぅ上ぎんとぅ~。

| | コメント (0)

2017年9月 5日 (火)

どうなる祐太?

伊東が今季限りでぃ退くんだきどぅよ、果たしてぃくりでぃ祐太は、どぅんな~にゃるかね~?ばんが思うによ、祐太は、伊東があっかふすな投手だとぅ思うさいが。だからよ、背番号むうぷ~うぷにゃ物ににゃってぃから、殆どが2軍でぃ、1軍に上がってぃむ、敗戦処理が関ぬ山っちゅ~状態だったさいが。
祐太を指名したヴァレンタインみて~によ、あんな~してぃ接しんとぅよ、祐太はダメさいがよ。伊志嶺さん的な接し方む、結局は祐太には伝わらんかったとぅ、ばんは思ってぃうるさいが。高校時代はよ、周りに同級生がうり、すいつ等が、祐太ぬ精神的支柱ににゃってぃうったとぅ、ばんは思うさいが。
ん~、弟ぬ飛太がうりはするむぬぬ、やはり最低でぃむ同級生でぃ無ぇとぅ~。伊志嶺むアップアップだしよ、唐川とぅはどぅすみて~だきどぅよ、接点は薄そうさいが。
来年、仮に井口が監督ににゃるんでぃありば、登板ぬ機会は増えそうだきどぅよ、すりゆりむ何りむ、祐太が来年むロッテにうるんかどうかさいがよ。(^_^;)ばんはよ、祐太には、是非とぅむ横浜に来てぃ欲しいとぅ願ってぃうるさいが。ふくちん,平良とぅ共に、沖縄すっとこぴょ~3人衆を形成し、嶺井がパギににゃる位、ハラハラさしてぃ欲しいむんさいがよ。ふくちんがラミレスに干さりてぃうるんだきどぅよ、祐太はラミレスがあかふすな投手でぃは無ぇハズさいが。
去年早々にたっくるさりてぃからは、た~む期待をしんゆうににゃった祐太だきどぅよ、にゃんとぅか、活躍してぃ欲しいむんさいが。

| | コメント (0)

2017年9月 4日 (月)

さすがは黒柳徹子

久々に黒柳徹子ぬ映像を観たんだきどぅよ、ずみだったさいが。(^_^)
んまずよ、外国を正しく「外国」とぅ言ってぃうったさいがよ。殆どぅぬプリムヌ倭人が言う所ぬ「海外」にゃんずとぅは言わん所が、さすがさいが。(^_^)何が「海外」か~。すんにゃ~したらよ、江ノ島だってぃ外国さいがよ。
次によ、形容詞ぬ活用方法を正しく理解してぃうるってぃくとぅさいが。いや、形容詞すぬむぬを正しく理解してぃうるさいが。連用形にゃらば、「○○く」が正しく、「○○い」は間違ってぃうるっちゅ~くとぅを知ってぃうるさいが。
勘違いに~せ~た~にむ、間違いを指摘しるぬむずみさいがよ。
やしが、てぃ~ちだき。言わさりたぬかむ知りんきどぅよ、120点は無いさいが。100点が最高点でぃあってぃから、すりゆりむ大きな点数は無ぇさいがよ。だいず惜しかったさいが。すくまでぃは完璧だったぬによ、ガラガラとぅ崩りゆったさいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月 3日 (日)

飯伏とDDT

飯伏とぅDDTぬ関係は、どぅんな~なんかね~?今更、ケニーがDDTに戻るくとぅは無ぇとぅしてぃよ、飯伏に関しては、判らんさいが。とぅりあいず、来年ぬドームやら何やらでぃ、ケニーとぅぬ試合が組まりるぬは確定にゃんだきどぅよ。棚橋以外は、皆外国人ににゃった主力ぬ所に、飯伏が入りばよ、色々とぅ対戦が組めるんだろうきどぅよ。以前だったらばよ、砂かきてぃひんぎった奴む、あっさりとぅ復帰さしるんだきどぅよ、タイガーマスクWとぅしてぃ、禊ぎは済んだとぅしるんかね~?
飯伏は、田舎ぬ会場でぃむ喜ばりるぬは確実だからよ、巡業に行くばきとぅ思うんだきどぅよ、そうしるとぅ、DDTとぅぬ関係が判らんゆうににゃるさいが。今更WWEには行けんだろうからよ、新日経由でぃ、ROHにでぃむ行くんかね~?
来年ぬ1ぬ決勝でぃ、ケニーとぅやるとぅむ考いるとぅよ、ケニーが3年連続決勝戦進出ににゃるんだきどよ、どぅんなかね~?そろそろ岡田を優勝さしんとぅいかんかね~。
あばっ、タッグリーグがあったさいがよ。(@_@;)くくでぃ、棚橋とぅでぃむ組むぬか、どぅんなかね~?
いずりにしる注目さいがよ。

| | コメント (0)

2017年9月 2日 (土)

ケロニアの化けの皮

ついにケロニアがすぬ本性を表してぃ来ゆったさいがよ。んまぁ、自由民主党ぬ垢がぶぇ~ったり着いてぃうるんだからよ、ゆくしブチかましまくったり、軍好きだったりしるぬは当たり前にゃんだきどぅよ。すりはすとぅしてぃ、何てぃ?内部抗争大好きにゃ、民進党が、ケロニアとぅぬ連携を検討してぃうるってぃ?あがい、すりじゃ~、完璧に自由民主党民進党出張所ににゃってぃしまうさいがよ。(^_^;)正に狂気。余りに馬鹿ぎた選択さいがよ。言うにゃりば、0-10でぃ負きてぃうる9回表に敬遠をしる位無意味さいが。
あばっ?(@_@;)
ひょっとぅしてぃ、出張所ににゃってぃから、内部抗争を起こしてぃ、自由民主党を内部から崩壊さしゆぅってぃ算段かい?(@_@;)あがい、小火にむにゃらんさいがよ。(^_^;)
いずりにしる、くるった軍好きゆくさ~は、アメリカ~ぬ思う壺さいが。傀儡国は悲惨だね~。ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年9月 1日 (金)

ソ~ミンチャンプル~

ソ~ミンチャンプル~を作ってぃみたさいがよ。\(^_^)え、やしがよ、世間一般でぃ言わりてぃうる所ぬ、インチキソ~ミンチャンプル~でぃは無ぇさいがよ。o(`_';)何がどぅんな~インチキかとぅ言うとぅよ、世間でぃ騒がりてぃうる所ぬ、インチキソ~ミンチャンプル~は、ソ~ミンチャンプル~でぃは決してぃ無く、ありは、ソ~ミンタシヤ~むしくは、ソ~ミンプットゥル~さいがよ。だからよ、今回ばんは、正しいソ~ミンチャンプル~を作ったさいがよ。
あばっ、ま~が違うかとぅ言うとぅよ、うぷ~うぷに分きてぃ、た~ちさいが。
1.豆腐が入っている。
2.具材が5種類以上入っている。

世間一般でぃソ~ミンチャンプル~とぅ称してうるゆくし食い物は、豆腐が入ってぃうらずに、具む、トゥ~ナ~とぅネギ位しか入ってぃうらんからよ、チャンプル~とぅは言わんさいがよ。
だからよ、今回よ、ばんは、以下ぬ食材でぃ、正しいソ~ミンチャンプル~を作ったさいがよ。

ソ~ミン,ポーク(=チューリップ≠スパム),人参,ピーマン,たまな~,豆腐,ま~み~な~,赤玉葱

んまずよ、通常ぬチャンプル~ゆたしく、豆腐に焼き色を着るたみ、手~でぃ千切った豆腐を炒みてぃから取り出してぃ、皿に取ったさいが。次に、電子レンジでぃ加熱してぃから、温みたソ~ミンを焦げ目が着く位焼いてぃから、くりむ取り出してぃ、ほぐすさいが。後は、ポーク、人参,ピーマン,赤玉葱を炒み、たまな~,ま~み~な~をブチ込み更に炒み、最後にソ~ミンとぅ豆腐を入りてぃから、沖縄そば(≠ソーキそば)出汁でぃ味付きてぃから、でぃきあがりさいがよ。
んでぃは、ふぁ~っとぅ~。(^人^)
がうがうがうがうがう。
うおおおおお!うま~うま!\(^◇^)/
当たりさいがよ~!\(^◇^)/
うむっ、正しいソ~ミンチャンプル~は、正しくうま~うまさいが。ずみっ。

| | コメント (0)

« 2017年8月 | トップページ | 2017年10月 »