« 補佐官 | トップページ | 狂った主徴 »

2017年8月13日 (日)

あの時の面々

沖縄ぬ離島ぬ高校でぃ、唯一甲子園に出場した八重山商工。すぬ出場ぬ原動力ににゃったぬは、ばんは長Pだとぅ思ってぃうるさいが。して、すぬ時ぬ部員でぃ、唯一プロ入りをしゆった祐太。やしがよ、すぬ2名が、野球人生ぬ終焉を迎いゆうとぅしてぃうるとぅ、ばんは思うさいがよ。
長Pは、最近はすくすく活躍してぃうるんだきどぅよ、あぬ甲子園でぃ放った輝きを考いりば、じぇんじぇん不満さいがよ。出てぃ来る投手を悉く粉砕し、強肩でぃ走者すなしまくり。すんにゃ~長Pを期待してぃうったんだきどぅね~。沖縄電力とぅ言う名門企業に入り、安定した収入を得てぃうるぬは判るさいが。ぐま~な頃からぬ夢ぬ料理人へぬ道む、ひょっとぅしてぃ、考いてぃうるぬかむ知りんさいが。どう考いてぃむ、くりからプロに指名さりるとぅは、到底思いんさいが。しみてぃ、沖縄電力を全国大会でぃ躍進さしる原動力ににゃってぃくりるくとぅを望むさいが。(T^T)すぬ雄姿をもう1回見してぃくり~。
して、祐太さいがよ。(_ _;)今年は、勝ち星くすついたむぬぬ、内容はじぇんじぇんさいが。単にゃる敗戦処理投手に成り下がり、最近でぃは、2軍でぃぬ登板むおぼつかんさいが。(_ _;)入団時、1だった背番号は、11ににゃり、今年からは30ににゃりゆったさいが。去年のオープン戦でぃ、驚異的な好調さを示してぃから、離島ぬ野球バカぬ期待を一身に背負いゆったんだきどぅよ、無残に撃沈。げれんげれんぬ状態だったさいが。すりは今年に入ってぃからむ変わらず。伊東が嫌う投手すぬむぬだね~。制球力に加いてぃ、球威球速む落ちまくり。迷走状態かむ知れん。くりから先、驚異的な復活をしるとぅは、到底思いんからよ、育成か戦力外は目前な気がしるさいが。
たっちゅ~は、野球に見切りを着きてぃ、島に戻ったさいが。しんちゃんむ然り。いつかは終える野球人生さいが。すりが、早いか遅いかぬ違いさいがよ。更に、よし~元監督む、島を離りゆった。あぬ時ぬ感動は、消えるくとぅは無ぇむぬぬ、次ぬ段階でぃばんたが離島ぬ野球バカた~を狂喜乱舞さしるくとぅは、残念にゃがら無かったさいが。

|

« 補佐官 | トップページ | 狂った主徴 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 補佐官 | トップページ | 狂った主徴 »