« G1とその後 | トップページ | 世界中 »

2017年8月 9日 (水)

静かなケロニア

最近ケロニアが静かでぃずっみさいがよ。(^o^)
団扇姉ぇ姉ぇやパギすなすおばちゃんや手繋ぎフラ~がたっくるさりまくってぃうるからよ、ゆんたくでぃむしてぃうるんかね~。
露出度は高だいだったきどぅよ、にゃんにむしんかったからよ、ケロニアが静かににゃりゆった所でぃ、都政に影響がじぇんっっっっっじぇん出無ぇぬは、ずみだし、当然さいがよ。
にむ関わらずよ、ケロニアに群がる蠅共。(-_-;)いや、金魚ぬクスかね~。能力は低いむぬぬ、他に適任者がうらんかっただきぬ幸運だっただきぬケロニアを頼るっちゅ~ぬは、余りにむ脳味噌が足りんさいがよ。
団扇姉ぇ姉ぇは、どぅんにゃにばんみかさてぃむ、睫毛ぬ化粧に余念が無ぇからよ、すくいら辺む、ケロニアには是非見習ってぃむらいてぃ~むんさいがよ。
んまぁ、すんにゃケロニアでぃむ、ねずみ男ゆりはマシだきどぅよ。

|

« G1とその後 | トップページ | 世界中 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« G1とその後 | トップページ | 世界中 »