« 静かなケロニア | トップページ | 必勝興南 »

2017年8月10日 (木)

世界中

オスプレイが夜に違法に飛行し腐ってぃうるから、止みれ~ってぃ抗議したらばよ、アメリカ~軍ぬ回答は、「オスプレイは世界中で飛行しているので、止めません。軍の方針です。」ってぃよ。
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
く.....苦しいさいが。(^_^;)すなす気か!凸(`_';)
小学校低学年並ぬ戯言さいが。さすが、倭人ぬ宗主国ぬ軍ぬ上層部は、狂い振りむ尋常でぃは無ぇさいがよ。ドナルドおじ~むプリッてぃから暴走してぃうるきどぅよ、そもそもアメリカ~軍すぬむぬが修正不能な幼稚な暴走をしてぃうるとぅ、くりでぃゆり一層すぬくとぅを世界に発信でぃきたさいが。
まぁ、アメリカ~にとぅってぃは、奴隷でぃある倭人が、何をほざいてぃむ、家畜ぬ鳴き声にしか聞こいんぬだろうきどぅよ。
墜落を繰り返そうとぅ、夜間ぬ爆音を轟かしようとぅ、所詮は本国から遠く離りた植民地でぃぬ遊びさいが。すんにゃぬにいちいち耳を貸さんくとぅが、アメリカ~を最悪ぬテロ国家とぅしてぃ君臨さしる原動力さいが。すりでぃくす、自称良き隣人でぃあり、自称世界ぬ警察さいが。\(^◇^)/

|

« 静かなケロニア | トップページ | 必勝興南 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 静かなケロニア | トップページ | 必勝興南 »