« 全然カラッとしていない沖縄 | トップページ | みっくちゅじゅ~ちゅ »

2017年8月 6日 (日)

0.8%

普天間(「ま」を強く発音)基地ぬ0.8%即ち、1/100にむ満た無ぇ土地を返しゆった~っちゅ~てぃから、アメリカ~軍む日本政府む、大威張りさいが。
元々よ、普天間基地は、住人から略奪した土地に作った物でぃす。強盗た物、でぃす。返してぃ当然だきどぅよ、当然ぬくとぅにゃがら、「返せば良い。」ってぃ言う訳でぃは無ぇさいがよ。すんな~したらばよ、万引きしたってぃ、返しば良くにゃっちまうさいがよ。謝罪とぅ賠償が必要さいが。いや、すり以前によ、強盗した物を堂々とぅ臆面む無く使ってぃうるぅとぅが問題さいが。一刻む早く没収するべき。
没収後は、速やかに住宅建設とぅ、鍾乳洞開発に取りかかるべき。商業施設は、2ぬ次さいがよ。
今回ぬ、0.8%ぬ返却でぃ、誤魔化さりてぃはいかんさいが。

|

« 全然カラッとしていない沖縄 | トップページ | みっくちゅじゅ~ちゅ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 全然カラッとしていない沖縄 | トップページ | みっくちゅじゅ~ちゅ »