« 賠償しろ日本軍凸(`_';) | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇひんぎり »

2017年8月 3日 (木)

腐れ倭人観光客

備瀬海岸ぬ近くが、無法観光客除去ぬたみに、立入禁止ににゃったさいが。あばっ、当然さいがよ。o(`_';)
全くと、倭人はよ、いった~ぬ倫理観道徳観ぬ欠如を棚に上ぎてぃから、中華人民共和国からぬ観光客びブツクサ文句言ってうるきどぅよ、じぇんじぇん説得力無し。目糞鼻糞を笑う状態だとぅ言うくとぅが証明さりたさいがよ。
して、何て?備瀬海岸近くに行くとぅ、妊娠しるってぃ?
バカむ休み休み言え!o(`_';)見方にってぃは、女性器に見える所に行きば妊娠しるんだったらばよ、すくいら辺でぃ妊婦だらきににゃっちまうさいがよ。すんにゃくとぅじえったいにありまひぇん。o(`_';)常識でぃす。o(`_';)
近くぬ住民ぬ皆さんは、今までぃだいず辛い思いをして来たんだろうね~。(T^T)立入禁止にしてぃむ、倭人ぬくったからよ、すりを突破してぃ来るくとぅは、火~を見るゆりむ明らかさいが。o(`_';)すくは、厳重に取り締まらんとぅいかんさいがよ。
観光業をうぷ~うぷにゃ収入源とぅにゃってぃはるむぬぬ、だからとぅ言ってぃ、にゃんでぃむかんでぃむ許さりる訳でぃは無ぇさいがよ。

|

« 賠償しろ日本軍凸(`_';) | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇひんぎり »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 賠償しろ日本軍凸(`_';) | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇひんぎり »