« 0.8% | トップページ | G1とその後 »

2017年8月 7日 (月)

みっくちゅじゅ~ちゅ

客から、「みっくちゅじゅ~ちゅ」をむらったさいがよ~。(^o^)たんでぃが~たんでぃ~。(^人^)
にゃんでぃむ、大阪以外でぃ入手しるには、通信販売しか無ぇふ~な~。んまぁ、すり程までぃしてぃから、飲みたい訳でぃは無ぇからよ。気にはにゃってぃうったきどぅよ。したら、たまたま客からむらったってぃば。v(^_^)
家に持ち帰ってぃから、冷蔵庫にブチ込んでぃ、ぴし~ぴしした所でぃ、天敵とぅ味見。(^_^)
普通。(^_^;)
不味くは無ぇきどぅよ、騒ぐ程うま~うまでぃむ無ぇさいが。ん~、得々ぬ口当たりはあるむぬぬ、味は期間限定ぬ果物味ぬカルピス。桃とぅみかんぬ味が強いかね~。
後1本あるきどぅよ、まぁ、どうでぃむ良いさいがよ。(^_^;)

|

« 0.8% | トップページ | G1とその後 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 0.8% | トップページ | G1とその後 »