« 腐れ倭人観光客 | トップページ | 全然カラッとしていない沖縄 »

2017年8月 4日 (金)

団扇姉ぇ姉ぇひんぎり

団扇姉ぇ姉ぇがひんぎりったさいがよ~。(@_@;)
あがい~。(^_^;)
パギすなすおばちゃんが、雲隠りしてぃ、しれっとぅ議員報酬を受き腐り、ぶどぅしゃ~ぬ手繋ぎ爆睡姉ぇ姉ぇむすっとぅぶきてぃうるぬによ~。団扇姉ぇ姉ぇむ、むっとぅ訳判らんくとぅを言ってぃから、暴走してぃ欲しかったんだぬに~。
え、くりでぃは、団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走劇場ぬ放送機会が、飛躍的に減ってぃしまうさいがよ。団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走劇場は、今テレビに溢りてぃうる、糞うむくんね~笑い芸能人ぬネタにゃんかゆりむ、ず~っとぅうむっしさいがよ。ジャンパーだかヨークシャーテリアだか、とぅにかく糞うむくんね~話を聞かさりる位にゃらば、団扇姉ぇ姉ぇぬ話を聞いた方が、飯がうま~うまさいがよ。
え、成蹊ぬ劣等生、団扇姉ぇ姉ぇを再度使うべき。

|

« 腐れ倭人観光客 | トップページ | 全然カラッとしていない沖縄 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 腐れ倭人観光客 | トップページ | 全然カラッとしていない沖縄 »