« 2017年7月 | トップページ | 2017年9月 »

2017年8月

2017年8月31日 (木)

ケロニア箝口令

うっひょひょ~。ケロニアが、手下た~に、箝口令を引きゆったさいがよ。(^o^)あがい、ついに本領発揮さいがよ。
んまぁ、実績むチブルむ無く、一旗組とぅしてぃ、ケロニアぬ手下ににゃったんだからよ、親方に全幅ぬ信頼を置いてぃうるぬは当然さいがよ。親方が命令しるくとぅにはじえったいい服従さいが。して、すんな~奴らに投票したんだからよ、倭人ぬ首都に住む奴らはプリムヌしかうらんさいがよ。
ケロニアぬ手下には、政治に対してい、経験む何む無ぇさいが。あば、速度ぬ手繋ぎ姉ぇ姉ぇとぅ変わらんさいがよ。
箝口令を引いてぃむ、プリムヌでぃあるくとぅには違いは無ぇさいがよ。(^o^)くぬ先、手下た~が何しでぃかすぬか、だいず楽しみさいが。(^_^)

| | コメント (0)

2017年8月30日 (水)

褒めれ~

だからよ、事故を起こした際には、加害者側を褒み讃いるぬが、アメリカ~軍ぬ常套手段さいがよ。沖縄国際大学にヘリコプターを墜落さした際む然り、潜水艦を船に追突さした際む然りさいが。
にゃぬに、何で今回ぬ石油タンカーに軍艦を追突さしたぬは褒みんさいが?(?_?)あがい、意味くじ判らんさいがよ。「石油ぬ流出を最小限にとどめた。」とぅかにゃんとぅかほざいて然るべきさいがよ。すりくすがアメリカ~軍さいが。自称世界ぬ警察、自称良き隣人は、やるくとぅにゃすくとぅげれんげれんさいがよ。\(^◇^)/第7支店ぬ支店長をばんみかしてぃ終わりってぃ?んまぁ、卑怯な軍は、そうるかむ知れんね~。ヾ(^_^)
海にしる空にしる陸にしる、まともに操縦がでぃきんからくす、自国から遠く離りてぃから、事故を起こしゆってぃむ影響が無く、あつ、誤魔化しが効く所に左遷さりてぃうるんだね~。

| | コメント (0)

2017年8月29日 (火)

全日両国とその後

ん~、悲喜こもごもぬ全日両国大会だったさいが。
田尻-浅井は、どうでぃむ良いさいが。
して、アジアタッグ選手権をTAKAとぅ野澤が奪取したぬはずみさいが。(^o^)くくは是非とぅむ、邪道外道相手に防衛戦をしてぃ欲しいさいがよ。
関本,岡林が世界タッグ選手権を奪取したぬむずみさいが。くりでぃ、秋山とぅ大森をばんみかしてぃから、大日でぃ統一戦を行ってぃ、どぅちらかを封印しるさいがよ。(^_^)
小島-諏訪間ぬ試合にジョーが乱入したぬむ、だいずうむっしさいがよ。くんにゃ~してぃ、インチキ臭を漂わしる試合が、てぃ~ち無ぇとぅよ、大会場でぃぬ興業は締まらんさいがよ。(^_^)
とぅ、くくまでぃは概ね好調だったんだきどぅよ、最後ぬ三冠選手権が、味噌付きまくりさいが。(-_-;)石川が防衛し、他団体に持ってぃ行ってぃ選手権を連発しるくとぅが臨まりたんだぬによ。(-_-;)宮原じゃ~、どぅんな~しるんか?天山や永田が乗り込んでぃ、色々教いてぃむらうんかね~?
新日が乗り込んでぃ来ゆったらば、石川は離脱かね~。
いずりにしる、全日ぬ看板選手権ぬ試合がクスだったぬでぃ、興業すぬむぬは失敗ぬ烙印を押すさいがよ。あがい~。ばたふさり~。(-_-;)

| | コメント (0)

2017年8月28日 (月)

わいど~石井!\(^◇^)/

10月9日ぬ両国でぃ、岡田-渡辺をやるぬは、んまぁ当然でぃ、岡田が勝つとぅしてぃ、問題は内藤-石井さがよ。\(^◇^)/
くくは、にゃんっっっっっとぅしてぃむ、石井に勝ってぃ欲しいさいがよ。o(`_';)過去に、選手権保持者ぬAJが棚橋にばんみかさりたくとぅはあったむぬぬ、挑戦権保持者がばんみかさりたくとぅは無ぇさいが。すぬうむくんね~歴史に終止符を打つ時が来たさいがよ。(^o^)だってぃよ、あんにゃ膝だったらば、仮に内藤が選手権を奪取してぃむ、欠場してぃから、王座決定トーナメントが開催さりてぃげれんげれんでぃ、新日ぬ手の平ぬ上でぃ踊らさりるぬが、ばたふさっちまうさいがよ。(^_^:)だからくす、石井さいが。東京ドームぬメインイヴェントが、岡田-石井!\(^◇^)/うっひょ~、ちむわさわさ~!(>o<;)
ってぃにゃってぃから、悪質ファン大喜びににゃったぬむ束ぬ間、次ぬ試合でぃ石井が負きてぃから、結局ドームは岡田-内藤に戻ってぃ、ドームでぃ暴動発生!\(^◇^)/今回は、た~が、「お前達の気持ちを良く判った。ありがとう!」っちゅ~てぃから、火にアンダを注ぐか、だいず楽しみさいが。(^o^)
すぬたみにむ、何が何でぃむ、10月9日は石井に勝ってぃむらわんとぅよ~。o(`_';)
ケニーはジュースをばんみかしてぃ、ドームでぃは飯伏さいが。楽勝。
鈴木-エルガンは、まぁ、どうでぃむ良いさいがよ。(^_^;)試合後に、田中が乱入しりばうむっしにゃんだきどぅよ。
棚橋-ザックは、ザックにちばってぃむらいましょうね。
櫛田は、勝手にしれ。
いずりにしる、石井さいが。わいど~、石井!いちゅんど~、石井!たっくるせ~、石井!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年8月27日 (日)

軍事費倍増?

「朝鮮民主主義人民共和国ぬ軍人ぬ核ミサイル発射に備えて、日本は軍事費を増額すべき。」等とぅ、本気でぃほざいてぃうるプリムヌがうるさいが。(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
ちゃんちゃらおかしいとぅは、正にくぬくとぅさがよ。(^o^)
日本軍ぬ戦争ごっこに、税金を更に投入しれってぃば。(^o^)
え、増額しりば、核ミサイルは発射さりんってぃ?発射さりてぃむ、ん~あらんってぃ?正に狂気ぬ理論さいが。クスぬ役にむ立たん、憲法違反ぬ軍事組織に、税金を恵んでぃやってぃうるくとぅだきどぅむ犯罪なぬによ、増額しれってぃば。
命どぅ宝さいが。
仮に侵略さりてぃむ、命さいありば、すりでぃ良いさいがよ。クスぬ役にむ立たん、民族とぅしてぃぬ自尊心等、ぅわ~に食してぃやりば良いさいがよ。
アジア太平洋侵略戦争でぃ、周辺諸国や、わった~沖縄に、いった~がどぅりだき迷惑をかき、すぬ結果とぅしてぃ軍を放棄したくとぅをプリムヌは覚いきらんさいが。
戦争ごっこがして~んだったらば、いった~ぬ小遣いでぃしれ。

| | コメント (0)

2017年8月26日 (土)

毒素詐欺

全くよ、プリムヌぬてぃ~ち覚いゆたしく、「毒素」「デトックス」ってぃよ。何て、足ぬ裏から、毒を出すってぃ?首筋から、毒を出すってぃ?ま~んてぃプリムヌさいが。そもそも、何かすぬ「毒」ってぃ。シアン化合物か~?リン化合物か~?
「毒」何てぃ言わずによ、「老廃物」ってぃ言うべき。んまぁ、すんな~言ったらばよ、プリムヌ視聴者を騙せずに、詐欺を働き難くしるんだろうきどぅよ。やしがゆくしは、いかんさいがよ。
そもそもよ、体内から、いった~ぬほざく所ぬ「毒」を1番だう排出する手段は、便さいがよ。クスでぃす。老廃物ぬ7~8割は、便とぅしてぃ、体外に排出さります。でぃは、7割とぅしてぃ、残りぬ3割ぬ内、しっことぅ呼吸でぃ、2割を排出し、最後ぬ1割は、垢等でぃ排出さりるさいがよ。とぅ言うくとぅはよ、世間でぃ騒がりてぃうる「デトックス」とぅやらはよ、全体ぬ1割にむ満たない、1~2分ぬ体外排出物を1~2厘増加さしる、即ち、倭人ぬ好きな百分率でぃ言うとぅ、0.1~0.2%増加さしるに過ぎないっちゅ~くとぅさいがよ。え、すんなぬぬたみに、高いジンをブン取るぬは、詐欺以外ぬ何でぃむ無ぇさいがよ。
老廃物を体外に効率良く排出するには、便通を良くしるくとぅでぃす。\(^_^)すり以外は、むる詐欺でぃす。

| | コメント (0)

2017年8月25日 (金)

豆乳

最近よ、天敵ぬ意向でぃ、牛乳でぃは無く、豆乳にしてぃうるさいが。すくでぃ、豆乳を使ってぃ作りゆった料理についてぃ、考察してぃみるさいがよ。

1.蟹スパゲッティー
 蟹缶,玉葱,キノコに生クリームをブチ込んでぃ作る蟹スパゲッティーにゃんだきどぅよ、すぬ生クリームぬ代わりに、豆乳を使ってぃ見ゆったさいが。
 ん~、ハズレ。(-_-;)
 にゃんかよ、薄っぺらな味ににゃってぃしまいゆったさいがよ。奥行きや重厚さ、濃厚さがじぇんじぇん無ぇさいが。食え無ぇくとぅは無ぇんだきどぅよ、次回からは生クリームにしるさいがよ。

2.ストゥ
 くりは、牛乳とぅ、じぇんじぇん違わん.....とぅ思ったんだきどぅよ、残った奴を翌日食ったらばよ、豆かじゃ~を感じてぃから、「あぁ、豆乳つかったんだね~。」ってぃ判りゆったさいが。いや、不味くは無ぇさいがよ。ただ、注意してぃ食うとぅ、違いが判ったっちゅ~くとぅさいが。くりは、次回む豆乳でぃ良いさいがよ。

3.ドリア(ベシャメル)
 くりは当たりだったってぃば!(@_@;)何が当たりかってぃよ、ベシャメルを作る際ぬ加熱時間が、2/3位でぃ済むさいが。味むじぇんじぇん変わらんさいがよ。低脂肪牛乳を使うゆりむ、粘度が高く、調理し易いさいが。くりはじえったいに、次回からむ豆乳にしるさいがよ。

 今回使ったぬは、内地ぬ加熱絞り豆乳だったさいが。くりを沖縄ぬ生絞り豆乳にしりば、また違う結果ににゃるかむ知れんさいが。今度やってみようね~。

| | コメント (0)

2017年8月24日 (木)

プッツン5

菊池雄星が、「何で今頃?」ってぃ反則投球についてぃばたふさってぃうったきどぅよ、ばんはよ、すりゆりむ、にゃんでぃ今頃プッツン5が離婚したか~ってぃ、すっちが気ににゃるさいがよ。30年以上前によ、おきゃんぴ~ぬありがと3ぬ時に、ありだきモメたぬによ、今回しれっとぅ離婚したぬには、だいずな理由があったんだハズ。
まぁ、どうでぃむ良いんだきどぅよ。(^_^;)
ばんは、プッツン5ぬ絵を見てむ、にゃんむ感じんしよ。おでんぬ頃は、うむっしだったぬによ、すぬ後は、じぇんじぇんうむくん無くなっちまいゆったからよ。

| | コメント (0)

2017年8月23日 (水)

神大安売り\(^◇^)/

にゃんかよ、パギが飛行機でぃ歌をばんみかしたらばよ、神だ神だとぅ、大騒ぎさいがよ。(-_-;)え、飛行機でぃ歌をばんみかしば、タンパク質が代謝を始みるんか?意味くじ判らんさいがよ。
んまぁ、倭人にとうってぃ、アメリカ~が神にゃんだからよ、すぬ程度に神を連発しるぬむ道理かむ知りんきどぅよ。
しっかし、神とぅやらむ、だいず価値が下がりゆったさいが。あばっ、そう言えばよ、百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔む、神ってぃ言わりてぃうったさいが。すつは、祟りしか成さん、貧乏神だったきどぅよ。「素晴らしい。」ってぃ言うべき所を「神」とぅ言う時点でぃ、うわりさいが。ま~んてぃプリムヌさいがよ。
沖縄でいは、神とぅは、感謝ぬ対象だとぅ、ばんは思ってぃうるさいが。台所には台所ぬ神がうり、ふ~るにはふ~るぬ神がうる。して、台所に感謝するに当たり、台所ぬ神にむ感謝しる。すりが、沖縄ぬ八百万ぬ神ぬ考い方さいが。祟りむ成さんし、人間が取ってぃ替わるくとぅむでぃきんさいが。だからよ、プリムヌ倭人にとぅってぃ、飛行機でぃ歌をばんみかしたパギは神かむ知りんきどぅよ、ばんたがうちなんちゅ~にしりば、神でぃむ何でぃむ無ぇさいがよ。

| | コメント (0)

2017年8月22日 (火)

サマースラム

サマースラム、盛り上がったさいがよ。(^_^)
あばっ、すりはそうとぅ、オラリーとぅフィッシュは、WWEに行ったんだね~。是非ともマシンガンとぅぬ寸劇をWWEでぃむやってぃ欲しいさいがよ。(^o^)
して、サマースラムだきどぅよ、デビットがダイヴィング・フット・スタンプでぃ、堅実な勝ちを手中にしたさいが。あばっ、デビットはデーモンってぃ言わりてぃうるってぃば?
AJは、相変わらず観客を満足さしる試合をしてぃうるさいが。(^_^)
中邑はよ、こうでぃ無ぇとぅいかんさいが。インドぬ悪役に、1回でぃサクッとぅ勝ったりしてぃはいけまひぇん。o(`_';)当然でぃす。伊勢丹前でぃ襲撃さりる訳には行かんだろうからよ、アメリカ~ぬ百貨店ぬ前でぃ襲撃を受けるくとぅは必須さいが。して、すくには、何でぃか知らんきどぅ、新聞社ぬ写真家がうらんとぅいかんさいが。試合でぃは、肩を脱臼さしるふ~な~攻撃をしてぃから、解説は「骨折。」とぅ言わんとぅいかんぬは、言わずむがなさいがよ。
レズナーは相変わらず体調が良くて、安心してぃ観てぃうらりるさいが。(^o^)
やしが、世界選手権ゆりむ、宇宙選手権ぬ方が上にゃんだわね~。すらそうさいがよ。にゃんっちゅ~てぃむ宇宙選手権だからよ。
戸澤は.....判らんからどうでぃむ良いさいがよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年8月21日 (月)

結局プリムヌ

ドナルドおじ~が、環太平洋連携協定をばんみかした時、ばんはよ、くぬおじ~は、良く判ってぃうるとぅ思ったんだきどぅよ、間違いだったさいが。くぬおじ~は、単にゃるフラ~だったさいがよ。
ばんたが生活に、悪影響が無ぇんだったらばよ、うむっしな余興だとぅ思ってぃから、ニヤニヤしてぃ見てうりば良いんだきどぅよ、直接影響があるから困ったむんさいがよ。やしがよ、すくは悲しい植民地ぬ実状だからよ。
プリムヌぬアメリカ~を束にるぬがプリムヌなぬは、驚きに値しんきどぅよ、いっくら何でぃむ、限度があるさいがよ。(^_^;)
やしがよ、くくまでぃ狂ってぃうるにゃらばよ、どぅすなふ~な~してぃから、辺野古(「こ」を強く発音)をばんみかしましょうね~ってぃ言えば、ばんみかすくとぅは容易かむ知りんさいがよ。翁長知事は、やってぃくりんかね~。ばんみかした後は、みっふぁすりばずみさいがよ。v(^_^)

| | コメント (0)

2017年8月20日 (日)

南米の上等日本人の正体

敗戦記念日ぬ近辺ににゃるとぅよ、戦争体験者ぬ象限が報道さりるさいが。
すんにゃ中でぃよ、ブラジルでぃ暮らしてぃうる、中華民国出身者た~ぬ話が、だいず興味深いさいが。皆一様に、「ブラジルに住む日本人は、皆良い人。」だとぅ言いゆる。はっさ、当然さいが。だってぃよ、南米大陸にうる日系移民ぬ、すぬ殆どが、うちなんちゅ~ぬ血を引いてぃうるからさいがよ。倭人とぅは、受きた教育が違うさいがよ。百済ぬ王族ぬ落ち武者ぬ末裔を神とぅ崇み、町ぬダニでぃある武士とぅやらを偉いとぅ崇拝むしくは詐称し、何ぬ根拠む無しし、自らを優りた民族とぅ信じる。すんにゃ腐れ倭人とぅうちなんちゅ~でぃは、考い方や、他人とぅぬ接し方がじぇんじぇん異なるぬは当然さいがよ。んまぁ、最近でぃは、倭人ぬ影響を受きてぃから、うちなんちゅ~ぬ精神ぬ劣化が顕著でぃはあるんだきどぅよ、すぬ弊害を受き難い南米にういてぃは、本来ぬ沖縄ぬ心が、脈々とぅ受き継がりてぃうるさいが。すぬ心に、外国ぬ人た~は、感心しるんだハズよ。
きっとぅよ、すんにゃ~外国ぬ人はよ、日本に来た際に、電話ぬ文字入力が速いくとぅしか取り柄ぬ無ぇに~せ~た~には愕然とぅし、成蹊ぬ劣等生に呆り返るんだハズよ。

| | コメント (0)

2017年8月19日 (土)

サマースラム

中邑が、サマースラムでぃ、WWE選手権に挑戦しるってぃば。(@_@;)
新日とぅ極悪インド人ぬ因縁がどぅ~たらく~たらってぃ言うてぃうるふ~じ~だきどぅよ、すんにゃぬよ、殆どぬWWEぬ視聴者には、意味くじ判らんさいがよ。(^"^;)し~ぶんによ、ジンダーは、別にサーベルかじりにゃがら登場し、柄ぬ部分でぃばんみかすくとぅむしてぃうらんしよ。
やっぱりよ、シナには飽きたんじゃ~無ぇかね~。すりゆりは、中邑ぬ方が新鮮さいがよ。更に、どぅんにゃ~相手とぅでぃむ、うむっしな試合をしるしよ。とぅりあいず、ジンダーをィヤオリストに記載したんだハズ。くくは、是非たぎってぃむらいましょうね。
見事にジンダーをばんみかした暁には、「今日の試合のテーマは笑顔です。」ってぃ言うてぃよぉ~。して、カート・アングル辺りがブチ切りてぃ、「お前がやりたいのは、こう言うことか。」ってぃ言うさがよ。すくでぃすかさず、「WWEファン(ユニバース)の皆さん、目を覚ましてください!」ってぃ言ってぃから、飛行機ぬ真似しるさいが。リングぬ外でぃは、村上がたっくるさりてぃ大イビキさがよ。
サマースラム、だいず楽しみさいが。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年8月18日 (金)

名前はあげない

ちぬ~よ、電話でぃよ、「お名前頂いてもよろしいですか。」ってぃ言わりゆったさいがよ。
はぁ?
意味くじ判らんさいが。ばんぬ名前をっや~に上げるくとぅを許可しるか否か聞いてぃうるんか?(?_?)バカこくでぃ無ぇさいがよ。凸(`_';)にゃんでぃ、ばんぬ名前を見ず知らずぬっや~に、くりてぃやらんとぅいかんか~?
だからよ、「差し上げません。」ってぃ答いゆったらばよ、「え?」っちゅ~た後に、絶句してぃうったさいがよ。だからよ、「要件が終わったのでしたら、切りますね。」っちゅ~てぃ切ったらばよ、ぴゃ~ぴゃ~とぅ、またかかってぃ来ゆったさいがよ。
すったむんだぬ後に、要件は、「名前を教えてください。」っちゅ~くとぅでぃあるとぅ、ようやく判明しゆったさいが。
さすが倭人!さすが、腐れ企業(たぶん)ぬ電話番!
恐らくよ、くんにゃ腐った対応が、「丁寧な対応である。」とぅ習い、奨励さりてぃうるんだハズね。
わいど~、プリムヌ。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年8月17日 (木)

泥棒軍

朝鮮民主主義人民共和国ぬ軍人が、中華人民共和国に食料やら何やらをかっぱらいに来てうるってぃ報道さりてぃうるさいが。あがい、くりでぃはよ、朝鮮民主主義人民共和国ぬ軍人に問題があるふ~な~。
違いまふっ!o(`_';)
問題なぬは、全てぃぬ軍人でぃす。
軍っちゅ~ぬは、物を壊し、人をすなすてぃジンを得るっちゅ~、糞た~ぬ集まりでぃす。良い軍にゃんっちゅ~むんは、こぬ世に存在しまひぇん。あたかむ、朝鮮民主主義人民共和国ぬ軍人が問題なゆうに報道さてぃうるぬは、明らかに間違ってぃうります。もろチン、朝鮮民主主義人民共和国ぬ軍人む問題でぃす。やしがよ、彼らだきが問題、彼らが著しく問題にゃ訳でぃはありまひぇん。
沖縄ぬアメリカ~軍人を見てぃみれ~。年がら年中問題ぶわ~っかり起こしてうるさいがよ。して、何てぃ?「遺憾に思います。」ってぃ?バカむ休み休み言え!すんにゃぬ、まや~が「ニャ~」っちゅ~たり、いんが「ワン」っちゅ~たり、ぅわ~が「ブ~」っちゅ~ぬとぅ、にゃんむ変わらんさいがよ。
諸悪ぬ根源、軍をよ、少なくとむ沖縄からは無くすべき。

| | コメント (0)

2017年8月16日 (水)

1粒300メートル

今度ぬ沖縄北海道担当長官は、うむっしさいがよ。さすが、1粒300メートルは、成蹊ぬ劣等生や、アメリカ~ぬ犬ぬパギが、予想むしんくとぅを言うさいが。パギが慌てぃるぬを見るぬは、クソ暑い中にういてぃ、一服ぬ清涼剤ににゃるさがよ。
恐らくよ、実行さりるくとぅは無ぇし、行き当たりばったりぬ発言にゃんだろうからよ、沖縄ぬ現状が、1粒300メートルにゆってぃ変いらりるくとぅは無ぇにしてぃむ、パギぬ動揺を見るくとぅがでぃきるだきでぃむ、見付きむんさいがよ。
遅かれ早かればんみかさりるんだろうからよ、どうかすりまでぃ、パギをだうたっくるしてぃ欲しいさいがよ。
わいど~、1粒300メートル。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年8月15日 (火)

ケロニア指導開始か?

しえっかく静かだったぬによ、ケロニアがまたブツクサほざき始みゆったさいがよ。(-_-;)くりでぃまた、見苦しい便乗組が出るんだハズね。
速いだか1塁手だか知らんきどぅよ、アメリカ~が喜びそうにゃ名前さいが。さすがは傀儡国をばんみかそうっちゅ~輩は、考いるくとぅが卑屈さいがよ。
打ち上ぎ花火ゆたしく、最初は華々しく国会を席巻しるんだろうきどぅよ、無能な連中ばかりにゃんでぃ、すぐ~に行き詰まってぃから、責任ぬなすりあいとぅ内部抗争にゆる分裂でぃ、尻すぼみににゃってぃから消滅。見え見えぬ展開でぃ、笑う気にむならんさいがよ。
やしが、腐れ報道機関ぬ後押しを受きてぃから、最初はばんみかすくとぅむ見え見えにゃんでぃよ、だいずばたふさっちまうさいがよ。凸(`_';)
くぬ税金泥棒は、にゃんとぅかにゃらんかね~。(-_-;)

| | コメント (0)

2017年8月14日 (月)

狂った主徴

広島や長崎でぃ、核兵器ぬ廃絶についてぃブチかましてぃうきにゃがら、国連ぬ核兵器廃絶ぬ多数決でぃは、「反対」しる。ま~んてぃプリムヌさいが。どぅんな~考いてぃむ、プリッてぃうるとぅしか思いんさいがよ。2枚舌にゃんっちゅ~範疇は、遥かに凌駕してぃうるさいが。まとぅむにゃ初等教育すら受きてぃうらんくとぅが明白さいがよ。100歩譲ってぃむ、宗主国ぬアメリカ~ぬ言いなりぬ犬。
「沖縄の軍事基地負担の軽減」とぅ言いにゃがら、沖縄県内に新しい基地を作ろうとぅしるぬとぅ、変わらんね~。
やっぱりよ、くいつらはよ、プリムヌさいがよ。
世界中ぬ人が、嘲笑してぃうるさいが。ジャンプマンぬ時む嘲笑を食らったきどぅよ、破綻しまくった戯言には、また格別ぬ嘲笑が集まるくとぅを知るべきさいがよ。

| | コメント (0)

2017年8月13日 (日)

あの時の面々

沖縄ぬ離島ぬ高校でぃ、唯一甲子園に出場した八重山商工。すぬ出場ぬ原動力ににゃったぬは、ばんは長Pだとぅ思ってぃうるさいが。して、すぬ時ぬ部員でぃ、唯一プロ入りをしゆった祐太。やしがよ、すぬ2名が、野球人生ぬ終焉を迎いゆうとぅしてぃうるとぅ、ばんは思うさいがよ。
長Pは、最近はすくすく活躍してぃうるんだきどぅよ、あぬ甲子園でぃ放った輝きを考いりば、じぇんじぇん不満さいがよ。出てぃ来る投手を悉く粉砕し、強肩でぃ走者すなしまくり。すんにゃ~長Pを期待してぃうったんだきどぅね~。沖縄電力とぅ言う名門企業に入り、安定した収入を得てぃうるぬは判るさいが。ぐま~な頃からぬ夢ぬ料理人へぬ道む、ひょっとぅしてぃ、考いてぃうるぬかむ知りんさいが。どう考いてぃむ、くりからプロに指名さりるとぅは、到底思いんさいが。しみてぃ、沖縄電力を全国大会でぃ躍進さしる原動力ににゃってぃくりるくとぅを望むさいが。(T^T)すぬ雄姿をもう1回見してぃくり~。
して、祐太さいがよ。(_ _;)今年は、勝ち星くすついたむぬぬ、内容はじぇんじぇんさいが。単にゃる敗戦処理投手に成り下がり、最近でぃは、2軍でぃぬ登板むおぼつかんさいが。(_ _;)入団時、1だった背番号は、11ににゃり、今年からは30ににゃりゆったさいが。去年のオープン戦でぃ、驚異的な好調さを示してぃから、離島ぬ野球バカぬ期待を一身に背負いゆったんだきどぅよ、無残に撃沈。げれんげれんぬ状態だったさいが。すりは今年に入ってぃからむ変わらず。伊東が嫌う投手すぬむぬだね~。制球力に加いてぃ、球威球速む落ちまくり。迷走状態かむ知れん。くりから先、驚異的な復活をしるとぅは、到底思いんからよ、育成か戦力外は目前な気がしるさいが。
たっちゅ~は、野球に見切りを着きてぃ、島に戻ったさいが。しんちゃんむ然り。いつかは終える野球人生さいが。すりが、早いか遅いかぬ違いさいがよ。更に、よし~元監督む、島を離りゆった。あぬ時ぬ感動は、消えるくとぅは無ぇむぬぬ、次ぬ段階でぃばんたが離島ぬ野球バカた~を狂喜乱舞さしるくとぅは、残念にゃがら無かったさいが。

| | コメント (0)

2017年8月12日 (土)

補佐官

落選おば~が、1粒300メートルぬ補佐官ににゃるってぃば。(@_@;)あがい、内地ぬゼネコンぬみが儲かってぃから、沖縄にはじぇんじぇんジンが入らん新軍事基地を推進しるプリムヌが、原稿を読むくとぅしかでぃきん自称素人をどぅんにゃ~してぃ「補佐」しるんか?(?_?)意味くじ判らんさいがよ。
次ぬ選挙でぃ、にゃんとぅかしてぃ当選さしてぃ、「国会議員」ぬ肩書を張りたいっちゅ~ぬでぃよ、すぬたみには、露出度を増さんとぅ~ってぃ言う考い以外ぬにゃんでぃむ無ぇ、税金ぬ無駄遣いさいが。正に狂気。
願わくばよ、補佐しる側むさりる側む暴走しまくってぃから、パギを慌てぃさしてぃくりるっちゅ~、ドタバタ劇を頻繁に展開してぃ欲しいむんさいがよ。

| | コメント (0)

2017年8月11日 (金)

必勝興南

例いば同級生や、部員、家族ぬ死等を糧とぅし、練習に打ち込んでぃ甲子園を勝ち取ってぃから、美談とぅしてぃ報道さりるくとぅがあるさいが。決してぃ、すんな~選手をばんは否定したりはしんさいが。やしがよ、沖縄代表はよ、皆多かり少なかり、アジア太平洋侵略戦争末期に、時間稼ぎぬたみぬ捨て石にさり、野球に思いを馳せながらぐす~に旅立った人た~ぬ無念さや、未だに続く沖縄差別を試合中でぃは平等でぃある環境を使ってぃ、公平な評価を受きる喜びを持ってぃから、甲子園ぬ土に立ってぃうるさいがよ。
今でぃくす、に~せ~た~は、「沖縄出身は、格好良い。」とぅ言う考えがあるみて~だきどぅよ、50代以上ぬ倭人は、相変わらず、母国語は英語,四季の無い土地,アメリカ~の遺伝子を持った連中殆ど等とぅ言う偏見がまかり通ってうるさいが。アメリカ~ぬ家畜でぃある倭人は、うちなんちゅ~を奴隷だとぅ思ってぃうるんだハズ。
やしがよ、甲子園ぬ土ぬ上でぃは、すんにゃ偏見があってぃむ、平等さいが。ストライクはストライク、セーフはセーフさいが。ばんたがうちなんちゅ~が平等ぬ条件下でぃ普段ぬ鍛練ぬ結果を披露でぃきる場。時間稼ぎぬたみに、友軍だとぅ言わりてぃ来た日本軍に殺された数多ぬ人た~へぬ鎮魂とぅ哀悼。沖縄から甲子園に行く選手た~には、望むとぅ望まざるとぅに関わらず、くりらが背負わしらりるさいが。
だからくす、ばんたがうちなんちゅ~は、甲子園でぃ躍動しるうちなんちゅ~に熱狂しるさいがよ。倭人には、一生理解でぃきん感情だハズ。
興南ぬ諸君。10代中盤ぬいった~には、過酷な宿命かむ知れん。やしがよ、すりらぬ思いをどうか原動力とぅし、歓喜ぬ瞬間をばんたがうちなんちゅ~に、今年ももたらしてぃくみそ~り。

| | コメント (0)

2017年8月10日 (木)

世界中

オスプレイが夜に違法に飛行し腐ってぃうるから、止みれ~ってぃ抗議したらばよ、アメリカ~軍ぬ回答は、「オスプレイは世界中で飛行しているので、止めません。軍の方針です。」ってぃよ。
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
は~っはっはっはっはっは!(^◇^)
く.....苦しいさいが。(^_^;)すなす気か!凸(`_';)
小学校低学年並ぬ戯言さいが。さすが、倭人ぬ宗主国ぬ軍ぬ上層部は、狂い振りむ尋常でぃは無ぇさいがよ。ドナルドおじ~むプリッてぃから暴走してぃうるきどぅよ、そもそもアメリカ~軍すぬむぬが修正不能な幼稚な暴走をしてぃうるとぅ、くりでぃゆり一層すぬくとぅを世界に発信でぃきたさいが。
まぁ、アメリカ~にとぅってぃは、奴隷でぃある倭人が、何をほざいてぃむ、家畜ぬ鳴き声にしか聞こいんぬだろうきどぅよ。
墜落を繰り返そうとぅ、夜間ぬ爆音を轟かしようとぅ、所詮は本国から遠く離りた植民地でぃぬ遊びさいが。すんにゃぬにいちいち耳を貸さんくとぅが、アメリカ~を最悪ぬテロ国家とぅしてぃ君臨さしる原動力さいが。すりでぃくす、自称良き隣人でぃあり、自称世界ぬ警察さいが。\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年8月 9日 (水)

静かなケロニア

最近ケロニアが静かでぃずっみさいがよ。(^o^)
団扇姉ぇ姉ぇやパギすなすおばちゃんや手繋ぎフラ~がたっくるさりまくってぃうるからよ、ゆんたくでぃむしてぃうるんかね~。
露出度は高だいだったきどぅよ、にゃんにむしんかったからよ、ケロニアが静かににゃりゆった所でぃ、都政に影響がじぇんっっっっっじぇん出無ぇぬは、ずみだし、当然さいがよ。
にむ関わらずよ、ケロニアに群がる蠅共。(-_-;)いや、金魚ぬクスかね~。能力は低いむぬぬ、他に適任者がうらんかっただきぬ幸運だっただきぬケロニアを頼るっちゅ~ぬは、余りにむ脳味噌が足りんさいがよ。
団扇姉ぇ姉ぇは、どぅんにゃにばんみかさてぃむ、睫毛ぬ化粧に余念が無ぇからよ、すくいら辺む、ケロニアには是非見習ってぃむらいてぃ~むんさいがよ。
んまぁ、すんにゃケロニアでぃむ、ねずみ男ゆりはマシだきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年8月 8日 (火)

G1とその後

にゃんかよ、永田む小島むげれんげれんさいがよ。(^_^;)
同じ年代ぬ鈴木や真壁は、すくすくぬ勝ち星を上ぎてぃうるんだきどぅね~。去年ぬ天山むげれんげれんだったからよ、「最後」とう宣言したらばよ、後ろ髪引かりるくぅが無ぇゆうにっちゅ~くとぅかね~。
とぅりあいず、G1が終わりゆったらばよ、ランスとぅハーリーが来るんだろうからよ、すりを楽しみに待つさがよ。(^_^)
すんでぃむってぃよ、永田,中西,天山,小島は、全日要員かね~。石川とぅぬ絡みは、ちむわさわさ~しるんだきどぅよ、田中はどぅんな~しるんかね~?永田は秋山とぅ組むべき。
宮原は、いらんからよ、早々にばんみかすべき。

| | コメント (2)

2017年8月 7日 (月)

みっくちゅじゅ~ちゅ

客から、「みっくちゅじゅ~ちゅ」をむらったさいがよ~。(^o^)たんでぃが~たんでぃ~。(^人^)
にゃんでぃむ、大阪以外でぃ入手しるには、通信販売しか無ぇふ~な~。んまぁ、すり程までぃしてぃから、飲みたい訳でぃは無ぇからよ。気にはにゃってぃうったきどぅよ。したら、たまたま客からむらったってぃば。v(^_^)
家に持ち帰ってぃから、冷蔵庫にブチ込んでぃ、ぴし~ぴしした所でぃ、天敵とぅ味見。(^_^)
普通。(^_^;)
不味くは無ぇきどぅよ、騒ぐ程うま~うまでぃむ無ぇさいが。ん~、得々ぬ口当たりはあるむぬぬ、味は期間限定ぬ果物味ぬカルピス。桃とぅみかんぬ味が強いかね~。
後1本あるきどぅよ、まぁ、どうでぃむ良いさいがよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年8月 6日 (日)

0.8%

普天間(「ま」を強く発音)基地ぬ0.8%即ち、1/100にむ満た無ぇ土地を返しゆった~っちゅ~てぃから、アメリカ~軍む日本政府む、大威張りさいが。
元々よ、普天間基地は、住人から略奪した土地に作った物でぃす。強盗た物、でぃす。返してぃ当然だきどぅよ、当然ぬくとぅにゃがら、「返せば良い。」ってぃ言う訳でぃは無ぇさいがよ。すんな~したらばよ、万引きしたってぃ、返しば良くにゃっちまうさいがよ。謝罪とぅ賠償が必要さいが。いや、すり以前によ、強盗した物を堂々とぅ臆面む無く使ってぃうるぅとぅが問題さいが。一刻む早く没収するべき。
没収後は、速やかに住宅建設とぅ、鍾乳洞開発に取りかかるべき。商業施設は、2ぬ次さいがよ。
今回ぬ、0.8%ぬ返却でぃ、誤魔化さりてぃはいかんさいが。

| | コメント (0)

2017年8月 5日 (土)

全然カラッとしていない沖縄

「東京は沖縄と違って、ジメジメしているでしょう?」

はう?
とぅ言うくとぅはよ、沖縄は、カラっとぅしてぃうるんか?バカむ休み休み言え!o(`_';)沖縄は、海洋性亜熱帯気候さいが。カラっとぅしてぃうる訳が無ぇさいがよ。

「どうして、沖縄はジメジメしていないと思ったのですか?」
「ハワイと同じと思ったからです。」

はう?
ハワイがカラっとぅしてぃうるってぃ?テレビでぃ放送さりるハワイぬ映像は、青空が殆どだからよ、すりは即ち「カラっとしてい。」っちゅ~風に、勝手に暴走してぃ曲解してぃうるくとぅが明白さいが。海が間近にあるぬに、カラっとぅしてぃうる訳が無ぇさがよ。常識でぃ考いてぃみれ。

| | コメント (0)

2017年8月 4日 (金)

団扇姉ぇ姉ぇひんぎり

団扇姉ぇ姉ぇがひんぎりったさいがよ~。(@_@;)
あがい~。(^_^;)
パギすなすおばちゃんが、雲隠りしてぃ、しれっとぅ議員報酬を受き腐り、ぶどぅしゃ~ぬ手繋ぎ爆睡姉ぇ姉ぇむすっとぅぶきてぃうるぬによ~。団扇姉ぇ姉ぇむ、むっとぅ訳判らんくとぅを言ってぃから、暴走してぃ欲しかったんだぬに~。
え、くりでぃは、団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走劇場ぬ放送機会が、飛躍的に減ってぃしまうさいがよ。団扇姉ぇ姉ぇぬ暴走劇場は、今テレビに溢りてぃうる、糞うむくんね~笑い芸能人ぬネタにゃんかゆりむ、ず~っとぅうむっしさいがよ。ジャンパーだかヨークシャーテリアだか、とぅにかく糞うむくんね~話を聞かさりる位にゃらば、団扇姉ぇ姉ぇぬ話を聞いた方が、飯がうま~うまさいがよ。
え、成蹊ぬ劣等生、団扇姉ぇ姉ぇを再度使うべき。

| | コメント (0)

2017年8月 3日 (木)

腐れ倭人観光客

備瀬海岸ぬ近くが、無法観光客除去ぬたみに、立入禁止ににゃったさいが。あばっ、当然さいがよ。o(`_';)
全くと、倭人はよ、いった~ぬ倫理観道徳観ぬ欠如を棚に上ぎてぃから、中華人民共和国からぬ観光客びブツクサ文句言ってうるきどぅよ、じぇんじぇん説得力無し。目糞鼻糞を笑う状態だとぅ言うくとぅが証明さりたさいがよ。
して、何て?備瀬海岸近くに行くとぅ、妊娠しるってぃ?
バカむ休み休み言え!o(`_';)見方にってぃは、女性器に見える所に行きば妊娠しるんだったらばよ、すくいら辺でぃ妊婦だらきににゃっちまうさいがよ。すんにゃくとぅじえったいにありまひぇん。o(`_';)常識でぃす。o(`_';)
近くぬ住民ぬ皆さんは、今までぃだいず辛い思いをして来たんだろうね~。(T^T)立入禁止にしてぃむ、倭人ぬくったからよ、すりを突破してぃ来るくとぅは、火~を見るゆりむ明らかさいが。o(`_';)すくは、厳重に取り締まらんとぅいかんさいがよ。
観光業をうぷ~うぷにゃ収入源とぅにゃってぃはるむぬぬ、だからとぅ言ってぃ、にゃんでぃむかんでぃむ許さりる訳でぃは無ぇさいがよ。

| | コメント (0)

2017年8月 2日 (水)

賠償しろ日本軍凸(`_';)

日本軍ぬ腐れ戦闘機が部品をぶちまきゆったせいでぃよ、那覇空港が閉鎖に追い込まりゆったさいがよ。凸(`_';)
ふら~!凸(`_';)
え、くぬ落とし前、どぅんな~してぃつきるんか?[遺憾に思います。」っちゅ~てぃ、誤魔化す気かむ知りんきどぅよ、そうは行かんさいがよ。凸(`_';)
軍ぬダニ共が、民間飛行場を使うくとぅが、そもそも間違ってぃうるさいがよ。いや、すり以前によ、憲法違反でぃ、日本に軍があるくとぅ自体が間違ってぃうるさいが。凸(`_';)
沖縄観光を楽しみにしてぃた人た~や、仕事や家庭の用事があった人た~が、むるだいずな目に会ったさいがよ。全て弁償しれ!凸(`_';)税金でぃは無く、いった~軍人ぬ小遣いから払いよ!元々、いった~ぬ小遣いむ、税金にゃんだきどぅよ、。税金かっぱらってぃ、部品ぶちまきてぃ迷惑かきる。とぅんでぃむ無ぇ糞共さいが。凸(`_';)
沖縄から出てゆくべき。凸(`_';)

| | コメント (0)

2017年8月 1日 (火)

どうする村上(^_^;)

は~っはっはっはっはっは!(^◇^)IGFむNEWむ終わりってぃよ。
いや~、愉快さいが。(^o^)猪木が抜きゆった時点でぃ、んもぅ存在価値は無ぇさがよ。鈴川にゃんず、いてぃむうらんくってぃむ関係無ぇさいが。猪木ぬ存在が全てぃさいがよ。
猪木がうらんかったらばよ、興業すぬむぬが成り立たんさいが。
やしがよ、村上はどぅんな~しるんかね~。(^_^;)思いっ切り尻切れあ~き~ず~。(^_^;)白覆面むにゃんむ、すりっきりかね~。(^_^;)とぅりあいず、01かね~。(^_^;)村上ぬ露出が少なくにゃるくとぅだきが残念さいが。新日は人余り放題だしよ、全日は新日ぬ支店ににゃるから、今は少なくとぅむすぬ時期でぃは無ぇしよ、W-1む違うし、DDTむ違う。するとぅ、01かFMWかガッツ位しか無ぇさいがよ。あばっ、ガッツは良いかむ知れん。(@_@;)BASARAっちゅ~訳には行かんろうしよ。
いずりにしる、村上に注目さいがよ。

| | コメント (0)

« 2017年7月 | トップページ | 2017年9月 »