« 枝豆 | トップページ | 呑気な倭人 »

2017年7月13日 (木)

触れない物

くぬ前よ、公共交通機関ぬ吊り革や、扉ぬ把手が、ししゃなだから触りまひぇ~んとぅ、テレビで大威張りしてぃからブチカマしてぃうるプリムヌ姉ぇ姉ぇがうってぃから、だいずうどぅるいたさいがよ。(@_@;)
恐らくよ、あぬプリムヌた~は、すりを言うくとぅにゆってぃ、「自分は偉い」っちゅ~くとぅを発信したかったんだハズ。他人が使ったタオルは、例いすりが家族でぃあってぃむ、じえっっっっったいに使わんっちゅ~くとぅを公言し、悦に入ってぃうるぬとぅ、むる同じさいが。
大体よ、すんにゃ~プリムヌぬ多くはよ、煙草をプカプカ吸ってぃ、塩分過多ぬ食生活をし、発癌性物質ぬアセスルファームカリウムを摂取しまくってぃうるさがよ。
いや、ししゃなっちゅ~んだったらばよ、いった~ぬちら~ぬ方が、よ~っぽどぅししゃなさいがよ。
まぁ、倭人は滅び行く民族だからよ、せいぜい自己満足ぬたみに抵抗力無くしてぃ、疾病を悪化さして喜んでぃうりばいまさいがよ。

|

« 枝豆 | トップページ | 呑気な倭人 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 枝豆 | トップページ | 呑気な倭人 »