« 佐賀空港 | トップページ | 2017年選手権沖縄県大会 »

2017年7月20日 (木)

G1

G1だきどぅよ、やっぱりよ、ハーリーとぅランスを出さんとぅいかんさいがよ。いや、ランスについてぃは、じぇんじぇん呼んでぃむらってぃうらんさいが。(-_-;)ありだきぬ体格とぅ身体能力を兼ね備いた選手は、そうそううらんさいが。渡辺や吉橋にゃんかを外してぃむ呼ぶべき。
あばっ、すりからよ、バレッタがヘビーに行くっちゅ~くとぅだきどぅよ、果たしてぃ、上位に食い込むくとぅがでぃきるんかね~?Jr.でぃ、圧倒的にたやだってぃ言うぬにゃらば判るんだきどぅよ、ロッキーとぅ一緒にしか印象に残ってぃうらんさいが。スーパーJr.でぃぬ実績む無ぇしよ。んまぁ、決みたくとぅだからよ、見守るしか無ぇさいが。して、ロッキーはた~とぅ組むぬかね~?ウィルはシングルだからね~。新しく、た~かを引っ張り込むか、アレックス辺りが復帰したりしんかね~。
とぅりあいず、来年ぬ1月4日は、岡田-飯伏でぃ決まりにゃんだきどぅよ、どぅんな~してぃ、そう持って行くか~さいが。飯伏が優勝しるか、岡田が優勝してぃ、飯伏を指名しるか。ばんとぅしてぃは、史上初てぃ、挑戦権が移動っちゅ~くとぅを望んでぃうるんだきどぅね~。

|

« 佐賀空港 | トップページ | 2017年選手権沖縄県大会 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 佐賀空港 | トップページ | 2017年選手権沖縄県大会 »