« 呑気な倭人 | トップページ | ゆくさ~倭人 »

2017年7月15日 (土)

声優

にゃんかよ、最近声優ににゃりて~ってぃ言う奴が増いてぃいるらしぃさいが。恐らくはよ、殆どぬ奴らが、トチ狂った勘違い野郎だとぅ思うさいがよ。漫画が好きでぃ、四六時中漫画を観てぃうってぃから、声優に憧りる。は~っさ、ばんには理解でぃきんね~。すぬ、にゃんてぃ?「夢」とぅやらぬたみに、自己陶酔してぃから、悲惨な生活をし、周りに迷惑をかき、挫折。あがい、筋書き通りさいがよ。
恐らくよ、自分ぬ容姿を客観的に判断してぃから、声優を目指そうとぅ思った人間がだううるとぅ思うさいが。あばっ、すりについてぃは、容姿を鑑みずに、自称アイドルグループに所属し、すぬ醜悪な容姿を振りまくゆりはマシでぃはあるとぅ思うきどぅよ、「声優位ならば、私にでもできる。」とぅ、プリった勘違いにゃらば、すりは声優ぬ皆さんに対してぃ、だず失礼さいがよ。
行き当たりばったりでぃ、自らぬ「才能」とぅやらを勘違いしるくとぅ無く、自律してぃ行ける算段を取ってぃから、期限付きでぃ声優とぅやらに挑戦し、ダミにゃらば、スッパリ諦みるぬでぃありば、挑戦してぃむ良いと思うさいが。親むよ、勘違いしてぃうるふふぁには、正しい道を示してぃやらんとぅ~。

|

« 呑気な倭人 | トップページ | ゆくさ~倭人 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 呑気な倭人 | トップページ | ゆくさ~倭人 »