« いよいよ3回戦 | トップページ | 激似 »

2017年7月 8日 (土)

平良海馬

伊志嶺監督ぬ最後ぬ遺産ぬ平良が、154kmは記録したむぬぬ、1回戦でぃ姿を消しゆったさいがよ。んまぁ、野球は1名でぃはでぃきんからよ。
平良は、野球は続きるとぅは思うんだきどぅよ、果たしてぃ、投手でぃ行くぬか打者でぃ行くぬか。ばんとぅしてぃは、投手でぃ行ってぃ欲しいんだきどぅよ。
公称173cmっちゅ~くとぅだからよ、まぁ、170cmはあるとぅ思うさいが。すりでぃ剛速球を投ぎるっちゅ~くとぅでぃ、報道機関は大騒ぎしてぃうるんだきどぅよ、ソフトバンクぬ今宮は、公称171cmでぃ154kmを投ぎてぃうったしよ、何ゆりよ、ばんぬ中でぃぬ史上最速投手でぃある山口はよ、168cmでぃ、170km近い球を投ぎてぃうったさいが。たしかに、うぷ~うぷにゃくとぅは、速い球を投ぎるぬに有利とぅ言えるきどぅよ、いみっちゃでぃあってぃむ、どうにかにゃる場合があるさいがよ。
ばんはよ、平良ゆり、ちびっとぅうぷ~うぷだきどぅよ、直球ぬ速度は、120kmむ出んかったからよ、平良ゆりむ、40km位遅かったさいが。やしがよ、ばんには魔球があったからよ、驚異ぬ奪三振率を誇ったさいがよ。球が遅くてぃむ三振をバコバコ奪る投手。現りんかね~。ばん、復帰しるべき?

|

« いよいよ3回戦 | トップページ | 激似 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« いよいよ3回戦 | トップページ | 激似 »