« 平良海馬 | トップページ | さらばIGF\(^◇^)/ »

2017年7月 9日 (日)

激似

最初はあぐぐぁ~ししてぃから勝手に来てぃからよ、急に手ぬ平返してぃ、武器でぃ支配。すくにうる姉ぇ姉ぇた~に、やりたい放題。危うくにゃるとぅ、民間人を盾にしてぃから、時間稼ぎ。
あっがいたんでぃ~!
くりってぃ、日本軍ぬやり方とぅ、じぇんっっっっっじぇん変わらんさいがよ。正に瓜た~ち。日本軍は、すぬ後うやむやにしてぃから、沖縄を相手にくりてぃやってぃから、自らぬ財産を守り腐ったんだきどぅよ。うやむやにしてぃくりた代償む、含まりてぃうったぬかむ知りん。果たしてぃ、今回は、どぅんなかね~?うやむやにはでぃきん気がしるきどぅよ、石油ぬ採掘権を譲渡しりば、ドナルドおじ~はチブルを縦に振るかむ知りんさいが。
まぁ、倭人とぅは違ってぃ、アメリカ~ぬ植民地にはにゃなんぬだろうきどぅよ。

|

« 平良海馬 | トップページ | さらばIGF\(^◇^)/ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 平良海馬 | トップページ | さらばIGF\(^◇^)/ »