« 激似 | トップページ | TNT »

2017年7月10日 (月)

さらばIGF\(^◇^)/

鈴木はさすがさいがよ。早々にIGFに見切りをつきてぃから、躍進しまくってぃうるさが。大地むそうにゃんだきどぅよ、じぇんじぇん躍進してぃうらんぬがずみさいがよ。藤田とぅ小川むひんぎってぃから、澤田は我孫子ってぃ。くりまたずみっ。\(^◇^)/
して、今やプロレス界1ぬしょっぱい試合を他ぬ追従を許さずに爆進しる麒麟が、リング外でぃむ、んま~しょっぱい。\(^◇^)/なめくじがうったらば、近づくだきでぃ、いみっちゃぬくふぁ~くふぁににゃっちまうさいがよ。ナメゴンがやってぃ来てぃむ、麒麟がうりば、ぬ~あらんさいが。v(^_^)
麒麟が抜きたらば、IGF所属は、うらんゆうににゃるってぃ?まぁ、どうでぃむ良いさいがよ。くくは是非とぅむ、村上にIGFを介錯してぃ欲しいさいが。必要にゃらば、越谷から石川む呼ぶべき。
やっぱりよ、くぬ猪木絡みぬ泥仕合は、最高さいが。\(^◇^)/便乗しようとぅしてぃ、墜落しるプリムヌむ、毎回毎回出てぃ来ゆるしよ。(^o^)
船木が、スーパーをばんみかしたらば、次は村上さいが。(^o^)いや、試合は、別にしんでぃむ良いさいがよ。興業をブチ壊してぃ、佐山をブチ切れさしてぃくりりば、「ハイ、判りました~。」さいがよ。ヾ(^_^)
退屈にゃんてぃ、程遠いさいが。さすが猪木!

|

« 激似 | トップページ | TNT »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 激似 | トップページ | TNT »