« 触れない物 | トップページ | 声優 »

2017年7月14日 (金)

呑気な倭人

しっかしよ、ありだき国会でぃ大騒ぎしてぃうるぬによ、多くぬ呑気な倭人た~は、じぇんじぇん興味無ぇふ~な~。恐らくよ、選挙ににゃってぃむ、自由民主党に、何む考いずに投票しるハズね。まぁ、期待した民主党がよ、内部抗争に明き暮りてぃ、自由民主党とぅは異にゃる暴走をしたからよ、結局ま~に投票してぃむ変わらんっちゅ~思いを持った倭人むだううるかむ知りんきどぅよ。やしがよ、あぬ劣等生はいかんさいが。いった~ぬ生活に影響が出てぃうらんから、知らんぐぁ~ししてぃうるぬかむ知りんきどぅよ、出てぃからでぃは遅いんだきどぅね~。ぴゃ~ぴゃ~とぅ対応しんとぅ、だいずさいがよ~ってぃ言ってぃむ、結局プリムヌには、事ぬ重大さが理解でぃきんさいが。
ドナルドおじ~が弾劾さりゆったらばよ、アメリカ~ぬ奴隷でぃある倭人た~は、盲目的に真似しるかむ知りん。すぬ前に、パギが更迭さり、伊東もどきが反乱を企てぃてぃ同士討ちっちゅ~ぬが理想にゃんだきどぅよ。しっかし、くぬ状況を是とぅしてぃうるんだからよ、やっぱり倭人はま~んてぃプリムヌさいがよ。

|

« 触れない物 | トップページ | 声優 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 触れない物 | トップページ | 声優 »