« G1 | トップページ | うら「ぞ」え »

2017年7月21日 (金)

2017年選手権沖縄県大会

終わってぃ見りば、興南だったさいが。秋を制しゆった美来工科、春を制しゆった沖縄尚学。いずりむ、上位に進出はしゆったむぬぬ、選手層ぬ厚さは興南が上回りゆった感じさいが。
特によ、1年生左腕ぬ宮城君が、だいずたやだったさいが。甲子園でぃ、すぬ雄姿を全国に披露しるとぅ思うからよ、今後益々注目さりるんだハズ。直球ぬ威力む去るくとぅながら、制球力む抜群だったふ~な~。打線ぬ援護むあってぃから、精神的にむ余裕を持ってぃよ、普段ぬ練習ぬ成果を出したんだハズ。
無論、くぬ夏む優勝を目指す訳だきどっよ、宮城君がうるくりからぬ5回ぬ大会は、常に沖縄に優勝旗が渡るくとぅを考いゆった応援がでぃきるんだハズ。
八重山農林、首里、宮古とぅ、ばんに縁ぬある(何でよ?)所が、軒並み上位に進出したくとぅむ、ま~んてぃぷからすだったさいが。
今年ぬ夏はよ、清宮だ~安田だ~とぅ騒がりてぃうるんだきどぅよ、すぬ間隙を縫ってぃから、興南が赤い優勝旗を沖縄に持ち帰ったら、愉快痛快さいが。して、すぬままよ、駒大苫小牧む手が届かんかった、3年連続優勝に進むくとぅに期待してぃうるさいがよ。
わいど~、興南!甲子園でぃ、会おうな~!ヾ(^_^)

|

« G1 | トップページ | うら「ぞ」え »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« G1 | トップページ | うら「ぞ」え »