« 腐れ報道機関 | トップページ | G1 »

2017年7月19日 (水)

佐賀空港

佐賀空港が、日本軍ぬオスプレイを受きりるってぃば。あがい、日本軍だきでぃ無く、アメリカ~軍ぬ海兵隊ぬむゆたしく。ヾ(^_^)
佐賀だったらばよ、朝鮮民主主義人民共和国や北京に近いから、矛盾は無ぇさがよ。本当はよ、北九州ぬ宇宙世界跡地がいまにゃんだきどぅよ、佐賀でぃむ良いさいがよ。v(^_^)朝鮮民主主義人民共和国や北京から日本でぃ1番遠い沖縄に、アメリカ~軍ぬ海兵隊を寄生さしてぃうく理由は、じぇんっっっっっじぇん無ぇからよ。
日本軍とぅ一緒ぬ所にブチ込んでぃから、プリムヌ同志でぃ共食いさしるぬむずみさいが。福岡空港があるからよ、佐賀空港にゃんてぃ、不要さいがよ。アメリカ~軍を寄生さしりば、きっとぅうっはうっはぬ大儲きっちゅ~くとぅにゃぬでぃ、遠慮無く持って行くべき。(^_^)

|

« 腐れ報道機関 | トップページ | G1 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 腐れ報道機関 | トップページ | G1 »