« 山本 | トップページ | 口腔洗滌 »

2017年7月24日 (月)

無視が上等

サッカーんばゆぬ除名姉ぇ姉ぇが、飛ばしまくってぃうるさいが。(^o^)
くんにゃぬ、腐れ報道機関に取り上ぎてぃむらいてぃ~だきぬ魂胆だぬによ、すりに引っかかるプリムヌ倭人ぬ多さよ。無視してぃうりば良いさいがよ。騒いだ時点でぃ術中にハマっちまいゆってぃから、負けさいがよ。
やしがよ、除名姉ぇ姉ぇ、確かに黒目はうぷ~うぷにゃんだきどぅよ、ま~を観てぃむ、ん~ずぎ~でぃす。\(^_^)た~やが、除名姉ぇ姉ぇをあっぱらぎ~ってぃゆくしブチカマしたぬは、よ。んまぁ、ケロニアゆりは、すくすくマシかむ知りんきどぅよ、あっぱらぎ~とぅは程遠いさいが。くりむ、腐れ報道機関ぬ捏造とぅ拡散ぬ影響さいが。
あばっ、そう言えば、除名姉ぇ姉ぇぬ手下が問題起こしてぃうったきどぅよ、どぅんな~なったぬかね~?腰抜き腐れ報道機関は、取り上ぎんかむ知れんね~。

|

« 山本 | トップページ | 口腔洗滌 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 山本 | トップページ | 口腔洗滌 »