« うら「ぞ」え | トップページ | 無視が上等 »

2017年7月23日 (日)

山本

あり?山本ってぃ、新日所属でぃは無かったってぃ?単に、怪我さしちまったから、可哀相にゃんでぃ、情けでぃ上ぎてぃやってぃうっただきってぃ?あがい、鈴木た~む帰ってぃ来たしよ、ばんみかさりるぬむ当然さいがよ~。
いやいや別にAJに首を折らりたくとぅにゆってぃでぃは無く、元々しょっぱい試合しかでぃきんかったさいがよ。バレットクラブに対抗したみて~だきどぅよ、た~にむ相手にさりず、ガンぬみ。ガンがうらんゆぅににゃったらば、ハイするま~でぃよ~。ヾ(^_^)
あばっ、すんな~言ったらばよ、平沢とぅ飯塚はどぅんな~したかね~。今後は、2軍をNOAHから全日に鞍替いしてぃからすっちに派遣しるふ~な~。石川とぅぬ試合は楽しみだきどぅよ、諏訪間はどうしるぬかね~?とぅりあいず、両国でぃは小島とぅしるみて~だきどぅよ。永田とぅ秋山が、どぅんにゃ~にゃるぬかさいが。して、佐藤がIWGP Jr.に絡んでぃ来りばうむっしさいがよ。諏訪間は、NEVER辺りさいが。
人は余りまくってぃうるんだからよ、平成維震軍でぃ懲りたから、自前でぃはやらずに、他団体かね~。

|

« うら「ぞ」え | トップページ | 無視が上等 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« うら「ぞ」え | トップページ | 無視が上等 »