« ケロニア | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇゆくさ~ »

2017年7月 3日 (月)

宗教における神

ばんはよ、宗教は全く信じてぃうらんさいが。神にゃんずとぅ言う物は、単なるじん儲きぬたみぬ方便だとぅ思ってぃうるさいがよ。やしが、単なるアミノ酸が生命に替わる際には、何らかぬ超常現象が起くりゆったでぃあろぅくとぅについてぃは、全くすぬ通りだとぅは思うきどぅよ、すりがいわゆる「神」とぅやらぬ仕業なぬか否かについてぃは、完全に否定しるさいが。仮に、すぬ超常現象を「神」とぅ表現しるぬでぃありば、宗教ぬ対象は「神」以外ぬ文言を使わんとぅいかんさいがよ。
うちなんちゅ~は、八百万ぬ神とぅ、祖先崇拝が宗教ぬ基本さいが。「神」とぅ言う表現は使ってぃうるきどぅよ、すりは、自分にとぅってぃ都合ぬ良いくとぅをにゃんでぃか知らんが起こしてぃくりるっちゅ~意味でぃは無く、感謝ぬ対象さいがよ。くくいら辺が、中途半端なインチキ仏教が根本にある倭人た~とぅぬ違いさいがよ。だからくす、倭人た~はよ、「神」にゃんずとぅ言う戯言をだいず軽く頻繁に使うしよ、「現人神」にゃんずをいとぅむ簡単に信じ腐るさいが。要しるに、自分にとぅってぃ都合ぬ良い対象を勝手に「神」とぅ呼び、時とぅしてぃ、相手にすりを信じるくとぅを強制しる。すりが倭人さいが。
まぁ、すんな~背景を考いりば、単に道を譲ってぃくりた相手を「神」とぅほざき、野球でぃたまたま調子ぬ良い選手を「神」とぅ言う異常さむ、嘲笑ぬ対象とぅしてぃ蔑むくとぅが可能さいがよ。決して真似してぃ、自らを貶みてぃはいかんっちゅ~くとぅさいが。

|

« ケロニア | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇゆくさ~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ケロニア | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇゆくさ~ »