« 那覇空港は軍に使わせ無いよ~ | トップページ | 平良海馬 »

2017年7月 7日 (金)

いよいよ3回戦

いよいよ明日に迫りゆった大一番!o(`_';)
3回戦注目は、宮古-豊見城,首里-宜野座,八重山-八重山農林ぬ3試合さいがよ。
八重山同志ぬ試合は、どぅんな~したってぃ、いずりかぬ離島ぬ高校が、準々決勝に進むさいが。打力は八重山、投手力は八重山農林とぅ、同じ島でぃありにゃがら、じぇんじぇん異にゃる特色を持つ高校同志さいが。加いてぃ、んも~、嫌ににゃ位練習試合をし、相手ぬくとぅは、ぐま~な頃から知ってぃうる仲だとぅ思うさいが。だからくす負きらりんってぃよ!o(`_';)選手層ぬ厚さとぅ、総合力でぃは、八重山が有利とぅ思わりるんだきどぅよ、如何せん打力は水物さいが。特に、4番東盛君が抑いれりちまうとぅ、だいずキツいっちゅ~ぬは、八重山農林投手は先刻ご承知だハズ。
宮古は、にゃんか地味にくくまでぃ勝ち上がってぃ来ゆった感じさいが。(^_^;)最近は、宮古総合実業に話題をカッさらわりてぃうったきどぅよ、最後に残った宮古勢ぬ砦とぅしてぃ、宮古人ぬ思いはてぃ~ちにまとまりゆったさいが。豊見城は確かに強豪でぃはあるむぬぬ、圧倒的な選手はうらん状態だからよ、実力は互角とぅ見てぃうるさいが。こうにゃったらば、後は、当日ぬ体調とぅ、監督ぬ指示でぃ勝負が決まるハズ。
え、最後に首里さいがよ。春に真和志に7点差をひっくり返さりてぃ、げれんげれんだったんだきどぅよ、噂でぃは、あぬ時は、部内でぃインフルエンザが流行ってぃうってぃ、だいずだったらしぃさいが。病む癒え、本来ぬ「守って勝つ。」っちゅ~、1中野球に徹してぃうり、くくまでぃ勝ち登ってぃ来ゆったさいが。実力的には、宜野座が圧倒的に上さいが。o(`_';)やしがよ、すりをいかにしてぃばんみかすか。運動能力でぃ劣る部分は、チブルでぃ補うべき!o(`_';)じぇんじぇん下馬評にむ上がらず、卒業生や中退生からむ、すんにゃに注目さりてぃうらんかったきどぅよ、3回戦とぅむにゃりば、あった~む目ぬ色替いてぃ応援しるハズ。o(`_';)しりくすが1中健児ぬ心意気さいが!仰げば高し弁ヶ嶽さいがよっ!o(`_';)はぁはぁ。(-o-;)ばんは何を熱くにゃってぃうるんかね~?(^_^;)とぅにかく、1点差でぃあろうとぅ、相手ぬ打撃妨害でぃあろうとぅ、規則とぅ、選手宣誓に則った試合をし、全力でぃ勝利を掴むさいが!ばんは、甲子園でぃ、胸に「SHURI」と着けた高校を応援したいさいがよ!(>o<;)はぁはぁ。(-o-;)ばんは何を熱くにゃってぃうるんかね~?(^_^;)
ばんたが沖縄の野球バカは、どのような結果む受入りてぃ、全てぬ球児に声援を送るさいが。わいど~!\(^◇^)/

|

« 那覇空港は軍に使わせ無いよ~ | トップページ | 平良海馬 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 那覇空港は軍に使わせ無いよ~ | トップページ | 平良海馬 »