« 沖縄の場所 | トップページ | 宗教における神 »

2017年7月 2日 (日)

ケロニア

最近ぬケロニアぬ失速振りには、笑うしか無ぇさいがよ。(^◇^)1塁手だか最悪だからんきどぅよ、最初っから決まってぃうったくとぅをグダグダとぅ先延ばしとぅ、形式的にゃ因縁付きに終始してぃから、挙げ句ぬ果てぃには自画自賛。自画自賛しるっちゅ~ぬが、軍好きぬプリムヌた~ぬ共通行動なぬむうむっしさいが。
して、ケロニアに養ってぃむらおうとぅしてぃから、ただただすぬ知名度に縋るダニ共が、くんにゃにだううるとぅはよ。
やっぱりよ、宇都宮でぃあるべきだったさいがよ。棄権し腐ったプリムヌた~が宇都宮に投じてぃうりばよ、くんにゃ茶番劇に付き合わさりるくとぅむ無かったとぅ思うきどぅね~。
まぁ、腐れ運動会ぬ後には、元ぬ鞘に戻るんだろうきどぅよ。

|

« 沖縄の場所 | トップページ | 宗教における神 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 沖縄の場所 | トップページ | 宗教における神 »