« 団扇姉ぇ姉ぇゆくさ~ | トップページ | 那覇空港は軍に使わせ無いよ~ »

2017年7月 5日 (水)

ケロニアの手下

ケロニアはよ、自由民主党ぬ出張所だか子会社さいがよ。やが、ケロニアぬ手下は、意味くじ判らん烏合ぬ衆だからよ、くぬ接点ぬ無さが、ちむわさわさ~てぃから、だいず楽しみさいが。所詮は、生活費確保や、「先生」とぅ呼ばりたいっちゅ~あきぬ腐った連中だからよ、ケロニアがとぅるばっちまいばよ、すりくす蜘蛛ぬふふぁを散らすぐぁ~ししてぃ離散し、すぬ時に注目さりてぃうるぬん近寄ってゆくぬは、火を見るゆり明らかさいがよ。
しっかし、良くむまぁ、ケロニアぬ手下ににゃんず投票したむんさいが。自由民主党ゆりはマシかむ知りんきどぅよ、50歩100歩さいが。やっぱり倭人は、プリムヌぶわ~っかりだったさいが、ま~んてぃ~。
出ちまいゆった結果は、覆すくとぅはでぃきんきどぅよ、首都に住む倭人た~ぬプリムヌさ加減を世界に発信したっちゅ~点ぬみ、評価に値しるさいが。

|

« 団扇姉ぇ姉ぇゆくさ~ | トップページ | 那覇空港は軍に使わせ無いよ~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 団扇姉ぇ姉ぇゆくさ~ | トップページ | 那覇空港は軍に使わせ無いよ~ »