« ケロニアの手下 | トップページ | いよいよ3回戦 »

2017年7月 6日 (木)

那覇空港は軍に使わせ無いよ~

那覇空港を使わしれ~ってぃ、アメリカ~軍がほざいてぃうるふ~な~。にゃんでぃむ、使わしるっちゅ~くとぅを約束しんとぅ、普天間(「ま」を強く発音)を返さんってぃ。全く、人ぬ物を盗んでぃういてぃ、返すぬに条件を着きるとぅは、呆りた「世界の警察」さいが。狂った「良き隣人」は、言うくとぅがプリってぃうるさいがよ。して、翁長知事は、「バカこくで無ぇ!」とぅ拒否。ずみっ!\(^◇^)/翁長知事ずみっ!\(^◇^)/
とぅ、すりはすりとぅしてぃ、軍事基地以外でぃ、軍事飛行機を離発着しる空港が欲しいってぃ、アメリカ~軍がほざいてぃうるさいが。大型船舶が接岸でぃき、朝鮮民主主義人民共和国や北京に近くってぃ、繁華街むある。あばっ!北九州さいがよ!\(^◇^)/福岡空港が近くにあるにむ関わらず、作っちまった北九州空港。くりを海兵隊にくりてぃやりば良いさいがよ。(^_^)宇宙世界跡地むあるしよ、門司港むあり、何ゆりむ、「敵」に至近。珊瑚礁が発達してぃうってぃから、大型ぬ軍艦が接岸でぃきず、臨む空港む無ぇ。し~ぶんに、朝鮮民主主義人民共和国や北京から47都道府県でぃ1遠い沖縄に、アメリカ~軍ぬ海兵隊を寄生してぃうってぃはいかんね~っちゅ~くとぅが、くり以上判り易く説明でぃきる事例は無ぇさいが。正に、北九州くす、アメリカ~軍ぬ海兵隊ぬ行き先さいが。地主大儲け,周辺ぬ経済発展,道路新品等々、すんばらすぃ~くとぅばかりさいが。んまぁ、すぬ妄想が本当にゃらば、よ。
日本軍も使わんよ。

|

« ケロニアの手下 | トップページ | いよいよ3回戦 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ケロニアの手下 | トップページ | いよいよ3回戦 »