« 牛お~らせ~ | トップページ | 占い »

2017年7月28日 (金)

団扇姉ぇ姉ぇげれんげれん

団扇姉ぇ姉ぇが、相変わらずげれんげれんさいが。\(^◇^)/だいずうむっしさいがよ。ゆくしブチカマすぬに、自分でぃゆくしをひけらかす暴走振りは、心温まるさいがよ。(^_^)いや、元々よ、軍が違法にゃんだからよ、文書ぬ存在云々にゃんず、些細な話さいがよ。軍に関わるくとぅは、むる違法でぃす。にむ関わらず、団扇姉ぇ姉ぇぬみばんみかしてぃから、じゅ~み~ぬ尻尾切りゆたしくしるぬは、さすがは卑怯な軍好き倭人ぬ茶番劇さいがよ。
ばんはよ、団扇姉ぇ姉ぇが、団扇問題でぃ言い訳してぃうった時によ、「団扇では無い。」とぅ、最初は言っていたぬによ、すぐ~に「団扇。」とぅ、自分でぃ言ってメガンテしてぃうったぬを観てぃから、くいつはただぬプリムヌでぃは無ぇとぅ思ったさいがよ。すぬ後む、げれんげれんぬ暴走を続きてぃから、人間サンドバッグににゃってぃむ、ま~吹く風さいが。ひょっとぅしてぃ、日本語が理解でぃきんぬかむ知れん。
くりでぃくす、日本軍ぬ元帥さいがよ。トチ狂ってぃなんぼ。狂った軍隊は、狂った元帥に盲目的に従うさいが。税金返せ!凸(`_';)
わいど~、団扇姉ぇ姉ぇ!\(^◇^)/むっとぅむっとぅ笑わしてぃくり~!ヾ(^_^)

|

« 牛お~らせ~ | トップページ | 占い »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 牛お~らせ~ | トップページ | 占い »