« 声優 | トップページ | 村上 »

2017年7月16日 (日)

ゆくさ~倭人

飲食店に予約をブチ込んでぃうきにゃがら、みっふぁ~しる腐れ外道対策とぅしてぃ、すんにゃ腐れ外道た~ぬ情報を閲覧でぃきるゆぅにしる動きがあるってぃば。
ずみっ!
宅配便を時間指定してぃうきにゃがら、変更依頼しる訳でぃむ無くみっふぁ~しるぬとぅ、何む変わらんね~。くりくすが、倭人気質を如実に示してぃうるさが。無料にゃらば、やりたい放題。くりくす、島国根性さいが。何が「おもてなし」さいが。ちゃんちゃら可笑しくってぃ、臍でぃ茶~沸かしてぃしまうさいがよ。責任感む罪悪感む無し。恐らく、みっふぁ~したくとぅを咎みらりるとぅ、一緒に参加しる予定だった、た~かぬせいにしるぬは、火を見るゆり明らかさいがよ。
くくはよ、宿泊予約みてぃ~によ、事前にジンを支払った時点でぃ予約が成立し、みっふぁ~し腐ったら、全額募集っちゅ~風にしりば、倭人むみんたま~ぬ色替いてぃ、約束を守るんでぃは無いかね~。すぬ位しんとぅ、くぬ口先だきぬプリムヌ民族は、約束を守らんさいがよ。うちなんちゅ~は、「約束は守るべきもの。」とぅ、先祖から伝わった文化があるきどぅよ、倭人にはじぇんじぇん無ぇふ~な~。あばっ、惨めさいが。

|

« 声優 | トップページ | 村上 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 声優 | トップページ | 村上 »