« 口腔洗滌 | トップページ | 牛お~らせ~ »

2017年7月26日 (水)

これなんぼ

世間では、熱湯コマーシャル姉ぇ姉ぇってぃ言わりてぃうるみて~だきどぅよ、ばんはよ、「これなんぼ」姉ぇ姉ぇぬ方が、印象がたやさいがよ。
すりはさてぃ置きよ、これなんぼ姉ぇ姉ぇぬうとぅ~が中華民国ぬ人だから~っちゅ~てぃ、騒がりてぃうるふ~な~。
さすが倭人!
これなんぼ姉ぇ姉ぇぬうとぅ~が、むしむアメリカ~人だったり、フランス~ぬ人だったりしたらばよ、国籍が複数あってぃむ、た~むにゃんむ言わんかったんだハズ。要しるによ、白人、特にWASPでぃありば、盲目的に尻尾を振ってぃ腹見してぃ従順に奴隷ゆたしく従い、有色人種、特に、東アジアぬ人間に対してぃは、横柄かつ敵対した態度を取るっちゅ~、じぇんっっっっっじぇん理解でぃきん行為をしる、倭人にゃらでぃはぬ3文芝居さいが。いや~、哀れさいがよ。
ばんたがうちなんちゅ~は、すんな人種差別はしないからよ~。ヾ(^_^)
更に、何て?朝鮮民主主義人民共和国ぬミサイル問題が逼迫してぃうるぬぬ、これなんぼ姉ぇ姉ぇやかけそばやもりそば問題をギャ~スカ騒いでぃうるぬはど~たらこ~たらとぅ、したり顔でぃほざいてぃうるプリムヌが、だううるさいが。近隣ぬ国が挑発しるとぅ、汚職や政治的圧力は無かったくとぅにしれるってぃ?は~っはっはっはっはっは!(^◇^)だったらよ、ミサイル開発とぅ挑発ぬ黒幕は、成蹊ぬ劣等生ってぃか?狂気ぬ暴走さいが。ちゃんちゃら可笑しくってぃ、臍でぃ島酒を蒸留してぃしまうさいがよ。すぬくし、ドナルドおじ~を批判してぃうる。いった~ぬチブルくす、Covfefeさいがよ。んまぁ、ドナルドおじ~がまともかっちゅ~とぅ、そうとぅは思いんきどぅよ。(^_^;)

|

« 口腔洗滌 | トップページ | 牛お~らせ~ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 口腔洗滌 | トップページ | 牛お~らせ~ »