« 売春婦と来たもんだ | トップページ | ケロニア »

2017年7月 1日 (土)

沖縄の場所

にゃんかよ、「尖閣諸島の位置も知らないのに、ブツクサ言っている中国人が多数いる。」っちゅ~てぃ、大いばりでぃ報道してぃうった腰抜き腐れ報道機関があったさいが。え、すしたらばよ、いった~倭人は、沖縄がま~にあるぬか、知ってぃうるんか?せいぜい「南」位にしか思ってぃうらんハズ。むっとぅ言うとぅよ、種子島や奄美大島ぬ存在む知らず、かごっまからすぐに南に沖縄があるとぅ間違ってぃうる倭人が、だううるさいがよ。
沖縄が、どぅりだき遠いぬか、地図を観てぃみれ~。遠いから、情報が伝わってぃ来無ぇだろうとぅ、海兵隊を押しつきゆった売国奴ぬ静岡県民よ、朝鮮半島から、沖縄がいかに遠いぬか観てぃみれ~。して、糞ぬ役にむ立ってぃうらん、富士山麓とぅ、生物ぬ宝庫ぬ沖縄ぬ海を比びてぃ観てぃみれ~。
外国に対してぃ因縁ふっかきたり嘲笑したりする前によ、自分た~ぬ襟元を正してぃみれ。
朝鮮半島でぃ戦争が起こった時に、1番隊とぅしてぃ行くぬが任務ぬ海兵隊をま~に配置しるぬが、戦略的に正解なぬか、地図を観りば、一目瞭然さいがよ。島でぃ、あぬプリムヌ海兵隊員を隔離して~んだったらばよ、対馬にしれ。

|

« 売春婦と来たもんだ | トップページ | ケロニア »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 売春婦と来たもんだ | トップページ | ケロニア »