« ゆくさ~倭人 | トップページ | 腐れ報道機関 »

2017年7月17日 (月)

村上

にゃんかよ、村上がだいずふ~な~。昔、バトラーツをばんみかした時以上に、見事に暴走しまくってぃうるさいが。村上に比びりばよ、内藤にゃんてぃチリみてぃ~なむんさいがよ。観客む次回興行む、すんにゃむんはじぇんじぇん意に介さずによ、ひたすら相手とぅ団体をたっくるすたみに、ブチ切りまくってぃ攻撃しまくるさいが。やはり、伊達に東京ドームでぃ、大鼾かいてぃはうらんさいがよ。「ビッグ」なんずとぅ、プリッたくとぅをほざいてぃうった時は、だいず心配したんだきどぅよ、杞憂だったさいが。ゆり一層ぬ狂気でぃ戻ってぃ来てぃくりたさいが。今ぬ村上にゃらばよ、ちはるを呼んでぃむ、すぬ勢いを止みるくとぅは無ぇさいが。
ただよ、残念なぬはよ、NEWが、恐らくは近々にすなさてぃしまうだろうってぃ言うくとぅさいがよ。んまぁ、すんにゃ明日無き団体にゃらばくす、村上ぬ刹那的な殺戮が可能にゃんだろうきどぅよ。滅び行く者ぬ美ぎさや~。ずみっ。
しっかし、くりでぃは、猪木に匙を投ぎらりてぃむ、じぇんっっっっっじぇん文句は言えん所さいがよ。「目を覚ましてくださいっ!」っちゅ~た張本人が、東京ドーム大鼾ぴきどぅんにすがるとぅは、さすがは猪木に関わった団体さいが。3つ子ぬ魂100までぃむさいが。11位でぃすなさりるんだろうきどぅよ。悪質ファンは狂喜乱舞にゃんだきどぅよ、絶対数がいぴっちゃだからよ。星野総裁む、ぐす~でぃぷからすしてぃうるさいがよ。
村上むよ、鈴川にゃんかとぅじゃりてぃ無ぇでぃよ、小川を引っ張り出さんとぅ~。ヾ(^_^)場合にゆってぃは、佐山を呼んでぃ来るべき。いや、NEWをすなすたらば、次はリアルジャパンかね~。01ゆりうむっしさいがよ。

|

« ゆくさ~倭人 | トップページ | 腐れ報道機関 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ゆくさ~倭人 | トップページ | 腐れ報道機関 »