« 無視が上等 | トップページ | これなんぼ »

2017年7月25日 (火)

口腔洗滌

最近よ、起きてぃすぐ~に洗口液でぃ口を濯ぐんだきどぅよ、くっりがずみさいがよ。起きてぃすぐ~に歯~を磨くぬむあるんだろうきどぅよ、そうしるとぅよ、朝食後に再度歯~を磨かんとぅいかんからよ、研磨剤でぃ、ばんみかさりるさいが。なるびく、研磨剤ぬ影響を受きずに、口腔洗浄を行うぬでぃありば、くりはもぅ洗口液さいが。して、朝食後には歯を磨くさいが。
夕食後はよ、んまずは歯を磨いてぃから、寝る前に洗口液でぃ口を濯ぐさいが。歯を磨いた後に何か食ったとぅしてぃむ、濯ぐだきさいがよ。
少なくとぅむ、くりでぃ歯にかかる負担は減ったんだハズ。して、口腔内の衛生にゆってぃぬ体調変化についてぃは、短期間でぃ違いを実感でぃいんハズだからよ、1年を目処に検証してぃみましょうね。

|

« 無視が上等 | トップページ | これなんぼ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 無視が上等 | トップページ | これなんぼ »