« これなんぼ | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇげれんげれん »

2017年7月27日 (木)

牛お~らせ~

にゃんかよ、牛お~らせ~に因縁着きてぃから、新潟でぃはすぬ存続についてぃ、議論さりてぃうるふ~な~。
バカこくで無ぇさいがよ!凸(`_';)
牛お~らせ~に出場さしる牛に、どぅりだきぬ愛情をかきてぃから育てぃてぃうるぬか、すぬ動物愛護団体ぬプリムヌた~は、観てぃむうらんさいがよ。恐らくよ、くぬ狂った連中はよ、沖縄ぬ牛お~らせ~にむ因縁ふっかきてぃ来腐るハズ。凸(`_';)え、じぇったいに屈してぃはいかんさいがよ。o(`_';)伝統文化とぅ偽善。比びるまでぃむ無ぇさいがよ。
ザンやヒ~トゥ~だってぃよ、昔っからばんたがうちなんちゅ~は食ってぃ来ゆったさいが。いや、そもそもよ、ぅわ~は屠殺してぃ食ってぃ良くってぃよ、にゃんかよ、いった~ぬ好みぬ外観ぬ動物は、食ったらいかんぬか?バカむ休み休み言え!
牛お~らせ~ぬ場合は、食う食わんぬ話でぃは無ぇってぃ言うかむ知りんきどぅよ、下らん戯言には変わらんさいが。
無視するべき。

|

« これなんぼ | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇげれんげれん »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« これなんぼ | トップページ | 団扇姉ぇ姉ぇげれんげれん »