« 2017年選手権沖縄県大会 | トップページ | 山本 »

2017年7月22日 (土)

うら「ぞ」え

ハックソー・リッジは、アメリカ~軍賛美、戦争時ぬ英雄っちゅ~、民間人をっちぬきぬ嘘映画だったんだきどぅよ、倭人は称賛を送ってぃうるさいが。ま~んてぃプリムヌさいがよ。
くぬ映画ぬ感化さりてぃから、軍人ににゃるっちゅ~プリムヌが、果たしてぃ全世界でぃ何名うるかね~。ゾッとぅしるさいがよ。
すりすり、すりはさてぃ置きよ、プリムヌ倭人が、くぬ映画ぬ舞台とぅにゃりゆった前田をよ、「うらぞえ」とぅ言い腐ってぃうるぬが、だいずばたふさっちまうさいがよ。凸(`_';)何かすぬ「うらぞえ」ってぃよ。凸(`_';)「URAZOE」にゃんっちゅ~地名は、過去にういてぃむ、現在にういてぃむ、存在しまひぇん。え、試しによ、パソコンやら電話でぃ、「URAZOE」ってぃ入力してぃ、変換してぃみれ~。決してぃ「浦添」とぅは変換しんさいがよ。
浦添は「うらそえ」でぃす。「URASOE」でぃす。「そ」を勝手に濁音にてぃは、いけまひぇん。凸(`_';)常識でぃす。
映画ぬ内容む糞、すぬ糞映画に対してぃにゃんか評価してぃうる内容む糞。糞ぬ相乗効果さいがよ。発音以前ぬ問題さいが。固有名詞位覚いれ!

|

« 2017年選手権沖縄県大会 | トップページ | 山本 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 2017年選手権沖縄県大会 | トップページ | 山本 »