« 村上 | トップページ | 佐賀空港 »

2017年7月18日 (火)

腐れ報道機関

にゃんかよ、混血ぬ人はプリムヌだ~ってぃ言うテレビ番組が目白押しさいがよ。だいず腐った風潮さいが。(-_-;)
恐らくよ、根底にあるぬが、「だから純血(?)の日本人は優秀でしょ?」ってぃ言う、腐った優越感をプリムヌ視聴者に植いつき、視聴率をちびっとぅでぃむ稼ごうっちゅ~魂胆さいがよ。
そもそもよ、テレビでぃプリったくとぅを言ってぃうる混血芸能人はよ、自分ぬ意志でぃ言ってぃうるぬか、台本に忠実に沿ってぃうるぬか、判ったむんじゃ~無ぇさいがよ。すぬ影に隠り.....るくとぅむでぃきず、プリったくとぅを連発しる、倭人芸能人むだううるさいがよ。んまぁ、すぬ倭人芸能人ぬ発言む、台本かむ知りんきどぅよ。
同じ程度ぬ知能にゃらばよ、容姿が勝る方が良いんだきどぅよ、くりまた判断が難しいさいが。混血だとぅ言うだきでぃ、優りた容姿でぃあるとぅ言う誤解む横行してぃうるさいが。一般的な弥生人とぅは、明らかに異にゃる容姿でぃあるくとぅには間違い無ぇきどぅよ、果たしてぃ、すりが優りた容姿なぬかどうかさいが。ちびっとぅでぃむ、アメリカ~ぐぁ~しした容姿にゃらば、倭人は「優れた容姿」だとぅ判断しるから、よ。

|

« 村上 | トップページ | 佐賀空港 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 村上 | トップページ | 佐賀空港 »