« 2017年6月 | トップページ | 2017年8月 »

2017年7月

2017年7月31日 (月)

トゥリュフ油

だいぶ前にゃんだきどぅよ、トゥリュフ油が、だいず安だいでぃ売ってぃうったからよ、買いゆったさいが。確か、半額だったハズ。やしがよ、買ったは良いんだきどぅよ、持てぃ余してぃうったさがよ。にゃんっちゅ~か、使い勝手が悪いさいが。サラダにぶっかきてぃむ、確かにトゥリュフかじゃ~はしるむぬぬ、「だから何?」状態さいが。加熱しるとぅ、しえっかくぬトゥリュフかじゃ~がひんぎってぃしまうさいが。
すんにゃ~訳でぃ、食卓でぃとぅるばってぃうる状態が続いてぃうったさがよ。
やしがちぬ~、ついにトゥリュフ油ぬすみな使い方を見付来ゆったさいがよ。\(^◇^)/す・り・は~、トゥリュフ納豆でぃす!\(^◇^)/
え、ブッ飛んだかむ知りんきどぅよ、だいずずみさいがよ。別に、納豆にトゥリュフ油をブチ込みば、納豆んばゆ~な奴らが納豆好きに変わるっちゅ~訳でぃは無ぇんだきどぅよ、納豆好きにゃらば、思わず膝を叩いてぃしまうくとぅ請け合いさいが。納豆ぬ、アンモニアかじゃ~に勝るトゥリュフかじゃ~。オリーブ油が、程よく粘りを和らぎてぃくてぃ、くりは上等。ご飯に混じ無くてぃむいまかむ知りんきどぅよ、ご飯ぬ熱でぃトゥリュフかじゃ~がゆり一層引き立つふ~な~。
またやるさいがよ。v(^_^)

| | コメント (0)

2017年7月30日 (日)

わいど~屋宜\(^◇^)/

あばっ、日ハムぬ屋宜が、ヤクルトに移籍しるってぃば。(@_@;)
以前、大平山人に聞いたんだきどぅよ、屋宜はだいず良い奴だったそうさいが。祐太にゃんかとぅ同級生でぃ、今でぃは少なくにゃりゆったシュートを決め球にしる投手にゃんだきどぅよ、最近はよ、1軍にじぇんじぇん呼ばりんかったさいが。(_ _;)去年は1軍登板無しでぃ、今年む未だ無し。メガンテげれんげれん中ぬヤクルトに移籍しりば、1軍でぃぬ登板機会が増えるハズ。すんな~にゃらんとぅ、いかんさいがよ。o(`_';)
屋宜は、制球力に課題がある訳でぃは無ぇからよ、なぎ~ぬ二の舞にはにゃらんとぅは思うきどぅよ、果たしてぃどぅんにゃかね~。(^_^;)
久々に、報道でぃ「屋宜」ぬ名前を見たきどぅよ、前向きな移籍とぅしてぃ、受け入りるさいがよ。くりでぃ、高良が1名ににゃっちまうきどぅよ、すりはすりでぃ、ちばってぃむらいましょうね。

| | コメント (0)

2017年7月29日 (土)

占い

朝ぬ情報番組はよ、すぬ殆どが糞ぬ役にむ立たん内容にゃんだきどぅよ、特にばたふさっちまうぬが、占いさいが。いっきにゃり突拍子む無く、「今日の運勢」ってぃよ。あがい、前後ぬ脈絡む何む無し。更に、占いとぅは名ばかりぬ糞内容ぬゆくし内容。くんにゃぬをありがたがってぃ信じるプリムヌは、倭人以外うりまひぇん。
くんにゃ糞に時間を費やす位にゃらばよ、朝から姉ぇ姉ぇぬぱるみでぃむ5分位流した方が、ずっとぅ有意義だハズ。バカバカしいにむ程があるさいが。地上波でぃ流すべき話題でぃは、決してぃありまひぇん。放送倫理協会が野放しにしてぃうくくとぅむ、だいず不満でいばたふさっちまうさいがよ。
全てぬ占いは、等しくゆくしでぃす。いや、日本に限らず、世界中ぬ占いは、むるゆくしでぃす。
信じてぃは、じぇったいにいけまひぇん。

| | コメント (0)

2017年7月28日 (金)

団扇姉ぇ姉ぇげれんげれん

団扇姉ぇ姉ぇが、相変わらずげれんげれんさいが。\(^◇^)/だいずうむっしさいがよ。ゆくしブチカマすぬに、自分でぃゆくしをひけらかす暴走振りは、心温まるさいがよ。(^_^)いや、元々よ、軍が違法にゃんだからよ、文書ぬ存在云々にゃんず、些細な話さいがよ。軍に関わるくとぅは、むる違法でぃす。にむ関わらず、団扇姉ぇ姉ぇぬみばんみかしてぃから、じゅ~み~ぬ尻尾切りゆたしくしるぬは、さすがは卑怯な軍好き倭人ぬ茶番劇さいがよ。
ばんはよ、団扇姉ぇ姉ぇが、団扇問題でぃ言い訳してぃうった時によ、「団扇では無い。」とぅ、最初は言っていたぬによ、すぐ~に「団扇。」とぅ、自分でぃ言ってメガンテしてぃうったぬを観てぃから、くいつはただぬプリムヌでぃは無ぇとぅ思ったさいがよ。すぬ後む、げれんげれんぬ暴走を続きてぃから、人間サンドバッグににゃってぃむ、ま~吹く風さいが。ひょっとぅしてぃ、日本語が理解でぃきんぬかむ知れん。
くりでぃくす、日本軍ぬ元帥さいがよ。トチ狂ってぃなんぼ。狂った軍隊は、狂った元帥に盲目的に従うさいが。税金返せ!凸(`_';)
わいど~、団扇姉ぇ姉ぇ!\(^◇^)/むっとぅむっとぅ笑わしてぃくり~!ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年7月27日 (木)

牛お~らせ~

にゃんかよ、牛お~らせ~に因縁着きてぃから、新潟でぃはすぬ存続についてぃ、議論さりてぃうるふ~な~。
バカこくで無ぇさいがよ!凸(`_';)
牛お~らせ~に出場さしる牛に、どぅりだきぬ愛情をかきてぃから育てぃてぃうるぬか、すぬ動物愛護団体ぬプリムヌた~は、観てぃむうらんさいがよ。恐らくよ、くぬ狂った連中はよ、沖縄ぬ牛お~らせ~にむ因縁ふっかきてぃ来腐るハズ。凸(`_';)え、じぇったいに屈してぃはいかんさいがよ。o(`_';)伝統文化とぅ偽善。比びるまでぃむ無ぇさいがよ。
ザンやヒ~トゥ~だってぃよ、昔っからばんたがうちなんちゅ~は食ってぃ来ゆったさいが。いや、そもそもよ、ぅわ~は屠殺してぃ食ってぃ良くってぃよ、にゃんかよ、いった~ぬ好みぬ外観ぬ動物は、食ったらいかんぬか?バカむ休み休み言え!
牛お~らせ~ぬ場合は、食う食わんぬ話でぃは無ぇってぃ言うかむ知りんきどぅよ、下らん戯言には変わらんさいが。
無視するべき。

| | コメント (0)

2017年7月26日 (水)

これなんぼ

世間では、熱湯コマーシャル姉ぇ姉ぇってぃ言わりてぃうるみて~だきどぅよ、ばんはよ、「これなんぼ」姉ぇ姉ぇぬ方が、印象がたやさいがよ。
すりはさてぃ置きよ、これなんぼ姉ぇ姉ぇぬうとぅ~が中華民国ぬ人だから~っちゅ~てぃ、騒がりてぃうるふ~な~。
さすが倭人!
これなんぼ姉ぇ姉ぇぬうとぅ~が、むしむアメリカ~人だったり、フランス~ぬ人だったりしたらばよ、国籍が複数あってぃむ、た~むにゃんむ言わんかったんだハズ。要しるによ、白人、特にWASPでぃありば、盲目的に尻尾を振ってぃ腹見してぃ従順に奴隷ゆたしく従い、有色人種、特に、東アジアぬ人間に対してぃは、横柄かつ敵対した態度を取るっちゅ~、じぇんっっっっっじぇん理解でぃきん行為をしる、倭人にゃらでぃはぬ3文芝居さいが。いや~、哀れさいがよ。
ばんたがうちなんちゅ~は、すんな人種差別はしないからよ~。ヾ(^_^)
更に、何て?朝鮮民主主義人民共和国ぬミサイル問題が逼迫してぃうるぬぬ、これなんぼ姉ぇ姉ぇやかけそばやもりそば問題をギャ~スカ騒いでぃうるぬはど~たらこ~たらとぅ、したり顔でぃほざいてぃうるプリムヌが、だううるさいが。近隣ぬ国が挑発しるとぅ、汚職や政治的圧力は無かったくとぅにしれるってぃ?は~っはっはっはっはっは!(^◇^)だったらよ、ミサイル開発とぅ挑発ぬ黒幕は、成蹊ぬ劣等生ってぃか?狂気ぬ暴走さいが。ちゃんちゃら可笑しくってぃ、臍でぃ島酒を蒸留してぃしまうさいがよ。すぬくし、ドナルドおじ~を批判してぃうる。いった~ぬチブルくす、Covfefeさいがよ。んまぁ、ドナルドおじ~がまともかっちゅ~とぅ、そうとぅは思いんきどぅよ。(^_^;)

| | コメント (0)

2017年7月25日 (火)

口腔洗滌

最近よ、起きてぃすぐ~に洗口液でぃ口を濯ぐんだきどぅよ、くっりがずみさいがよ。起きてぃすぐ~に歯~を磨くぬむあるんだろうきどぅよ、そうしるとぅよ、朝食後に再度歯~を磨かんとぅいかんからよ、研磨剤でぃ、ばんみかさりるさいが。なるびく、研磨剤ぬ影響を受きずに、口腔洗浄を行うぬでぃありば、くりはもぅ洗口液さいが。して、朝食後には歯を磨くさいが。
夕食後はよ、んまずは歯を磨いてぃから、寝る前に洗口液でぃ口を濯ぐさいが。歯を磨いた後に何か食ったとぅしてぃむ、濯ぐだきさいがよ。
少なくとぅむ、くりでぃ歯にかかる負担は減ったんだハズ。して、口腔内の衛生にゆってぃぬ体調変化についてぃは、短期間でぃ違いを実感でぃいんハズだからよ、1年を目処に検証してぃみましょうね。

| | コメント (0)

2017年7月24日 (月)

無視が上等

サッカーんばゆぬ除名姉ぇ姉ぇが、飛ばしまくってぃうるさいが。(^o^)
くんにゃぬ、腐れ報道機関に取り上ぎてぃむらいてぃ~だきぬ魂胆だぬによ、すりに引っかかるプリムヌ倭人ぬ多さよ。無視してぃうりば良いさいがよ。騒いだ時点でぃ術中にハマっちまいゆってぃから、負けさいがよ。
やしがよ、除名姉ぇ姉ぇ、確かに黒目はうぷ~うぷにゃんだきどぅよ、ま~を観てぃむ、ん~ずぎ~でぃす。\(^_^)た~やが、除名姉ぇ姉ぇをあっぱらぎ~ってぃゆくしブチカマしたぬは、よ。んまぁ、ケロニアゆりは、すくすくマシかむ知りんきどぅよ、あっぱらぎ~とぅは程遠いさいが。くりむ、腐れ報道機関ぬ捏造とぅ拡散ぬ影響さいが。
あばっ、そう言えば、除名姉ぇ姉ぇぬ手下が問題起こしてぃうったきどぅよ、どぅんな~なったぬかね~?腰抜き腐れ報道機関は、取り上ぎんかむ知れんね~。

| | コメント (0)

2017年7月23日 (日)

山本

あり?山本ってぃ、新日所属でぃは無かったってぃ?単に、怪我さしちまったから、可哀相にゃんでぃ、情けでぃ上ぎてぃやってぃうっただきってぃ?あがい、鈴木た~む帰ってぃ来たしよ、ばんみかさりるぬむ当然さいがよ~。
いやいや別にAJに首を折らりたくとぅにゆってぃでぃは無く、元々しょっぱい試合しかでぃきんかったさいがよ。バレットクラブに対抗したみて~だきどぅよ、た~にむ相手にさりず、ガンぬみ。ガンがうらんゆぅににゃったらば、ハイするま~でぃよ~。ヾ(^_^)
あばっ、すんな~言ったらばよ、平沢とぅ飯塚はどぅんな~したかね~。今後は、2軍をNOAHから全日に鞍替いしてぃからすっちに派遣しるふ~な~。石川とぅぬ試合は楽しみだきどぅよ、諏訪間はどうしるぬかね~?とぅりあいず、両国でぃは小島とぅしるみて~だきどぅよ。永田とぅ秋山が、どぅんにゃ~にゃるぬかさいが。して、佐藤がIWGP Jr.に絡んでぃ来りばうむっしさいがよ。諏訪間は、NEVER辺りさいが。
人は余りまくってぃうるんだからよ、平成維震軍でぃ懲りたから、自前でぃはやらずに、他団体かね~。

| | コメント (0)

2017年7月22日 (土)

うら「ぞ」え

ハックソー・リッジは、アメリカ~軍賛美、戦争時ぬ英雄っちゅ~、民間人をっちぬきぬ嘘映画だったんだきどぅよ、倭人は称賛を送ってぃうるさいが。ま~んてぃプリムヌさいがよ。
くぬ映画ぬ感化さりてぃから、軍人ににゃるっちゅ~プリムヌが、果たしてぃ全世界でぃ何名うるかね~。ゾッとぅしるさいがよ。
すりすり、すりはさてぃ置きよ、プリムヌ倭人が、くぬ映画ぬ舞台とぅにゃりゆった前田をよ、「うらぞえ」とぅ言い腐ってぃうるぬが、だいずばたふさっちまうさいがよ。凸(`_';)何かすぬ「うらぞえ」ってぃよ。凸(`_';)「URAZOE」にゃんっちゅ~地名は、過去にういてぃむ、現在にういてぃむ、存在しまひぇん。え、試しによ、パソコンやら電話でぃ、「URAZOE」ってぃ入力してぃ、変換してぃみれ~。決してぃ「浦添」とぅは変換しんさいがよ。
浦添は「うらそえ」でぃす。「URASOE」でぃす。「そ」を勝手に濁音にてぃは、いけまひぇん。凸(`_';)常識でぃす。
映画ぬ内容む糞、すぬ糞映画に対してぃにゃんか評価してぃうる内容む糞。糞ぬ相乗効果さいがよ。発音以前ぬ問題さいが。固有名詞位覚いれ!

| | コメント (0)

2017年7月21日 (金)

2017年選手権沖縄県大会

終わってぃ見りば、興南だったさいが。秋を制しゆった美来工科、春を制しゆった沖縄尚学。いずりむ、上位に進出はしゆったむぬぬ、選手層ぬ厚さは興南が上回りゆった感じさいが。
特によ、1年生左腕ぬ宮城君が、だいずたやだったさいが。甲子園でぃ、すぬ雄姿を全国に披露しるとぅ思うからよ、今後益々注目さりるんだハズ。直球ぬ威力む去るくとぅながら、制球力む抜群だったふ~な~。打線ぬ援護むあってぃから、精神的にむ余裕を持ってぃよ、普段ぬ練習ぬ成果を出したんだハズ。
無論、くぬ夏む優勝を目指す訳だきどっよ、宮城君がうるくりからぬ5回ぬ大会は、常に沖縄に優勝旗が渡るくとぅを考いゆった応援がでぃきるんだハズ。
八重山農林、首里、宮古とぅ、ばんに縁ぬある(何でよ?)所が、軒並み上位に進出したくとぅむ、ま~んてぃぷからすだったさいが。
今年ぬ夏はよ、清宮だ~安田だ~とぅ騒がりてぃうるんだきどぅよ、すぬ間隙を縫ってぃから、興南が赤い優勝旗を沖縄に持ち帰ったら、愉快痛快さいが。して、すぬままよ、駒大苫小牧む手が届かんかった、3年連続優勝に進むくとぅに期待してぃうるさいがよ。
わいど~、興南!甲子園でぃ、会おうな~!ヾ(^_^)

| | コメント (0)

2017年7月20日 (木)

G1

G1だきどぅよ、やっぱりよ、ハーリーとぅランスを出さんとぅいかんさいがよ。いや、ランスについてぃは、じぇんじぇん呼んでぃむらってぃうらんさいが。(-_-;)ありだきぬ体格とぅ身体能力を兼ね備いた選手は、そうそううらんさいが。渡辺や吉橋にゃんかを外してぃむ呼ぶべき。
あばっ、すりからよ、バレッタがヘビーに行くっちゅ~くとぅだきどぅよ、果たしてぃ、上位に食い込むくとぅがでぃきるんかね~?Jr.でぃ、圧倒的にたやだってぃ言うぬにゃらば判るんだきどぅよ、ロッキーとぅ一緒にしか印象に残ってぃうらんさいが。スーパーJr.でぃぬ実績む無ぇしよ。んまぁ、決みたくとぅだからよ、見守るしか無ぇさいが。して、ロッキーはた~とぅ組むぬかね~?ウィルはシングルだからね~。新しく、た~かを引っ張り込むか、アレックス辺りが復帰したりしんかね~。
とぅりあいず、来年ぬ1月4日は、岡田-飯伏でぃ決まりにゃんだきどぅよ、どぅんな~してぃ、そう持って行くか~さいが。飯伏が優勝しるか、岡田が優勝してぃ、飯伏を指名しるか。ばんとぅしてぃは、史上初てぃ、挑戦権が移動っちゅ~くとぅを望んでぃうるんだきどぅね~。

| | コメント (0)

2017年7月19日 (水)

佐賀空港

佐賀空港が、日本軍ぬオスプレイを受きりるってぃば。あがい、日本軍だきでぃ無く、アメリカ~軍ぬ海兵隊ぬむゆたしく。ヾ(^_^)
佐賀だったらばよ、朝鮮民主主義人民共和国や北京に近いから、矛盾は無ぇさがよ。本当はよ、北九州ぬ宇宙世界跡地がいまにゃんだきどぅよ、佐賀でぃむ良いさいがよ。v(^_^)朝鮮民主主義人民共和国や北京から日本でぃ1番遠い沖縄に、アメリカ~軍ぬ海兵隊を寄生さしてぃうく理由は、じぇんっっっっっじぇん無ぇからよ。
日本軍とぅ一緒ぬ所にブチ込んでぃから、プリムヌ同志でぃ共食いさしるぬむずみさいが。福岡空港があるからよ、佐賀空港にゃんてぃ、不要さいがよ。アメリカ~軍を寄生さしりば、きっとぅうっはうっはぬ大儲きっちゅ~くとぅにゃぬでぃ、遠慮無く持って行くべき。(^_^)

| | コメント (0)

2017年7月18日 (火)

腐れ報道機関

にゃんかよ、混血ぬ人はプリムヌだ~ってぃ言うテレビ番組が目白押しさいがよ。だいず腐った風潮さいが。(-_-;)
恐らくよ、根底にあるぬが、「だから純血(?)の日本人は優秀でしょ?」ってぃ言う、腐った優越感をプリムヌ視聴者に植いつき、視聴率をちびっとぅでぃむ稼ごうっちゅ~魂胆さいがよ。
そもそもよ、テレビでぃプリったくとぅを言ってぃうる混血芸能人はよ、自分ぬ意志でぃ言ってぃうるぬか、台本に忠実に沿ってぃうるぬか、判ったむんじゃ~無ぇさいがよ。すぬ影に隠り.....るくとぅむでぃきず、プリったくとぅを連発しる、倭人芸能人むだううるさいがよ。んまぁ、すぬ倭人芸能人ぬ発言む、台本かむ知りんきどぅよ。
同じ程度ぬ知能にゃらばよ、容姿が勝る方が良いんだきどぅよ、くりまた判断が難しいさいが。混血だとぅ言うだきでぃ、優りた容姿でぃあるとぅ言う誤解む横行してぃうるさいが。一般的な弥生人とぅは、明らかに異にゃる容姿でぃあるくとぅには間違い無ぇきどぅよ、果たしてぃ、すりが優りた容姿なぬかどうかさいが。ちびっとぅでぃむ、アメリカ~ぐぁ~しした容姿にゃらば、倭人は「優れた容姿」だとぅ判断しるから、よ。

| | コメント (0)

2017年7月17日 (月)

村上

にゃんかよ、村上がだいずふ~な~。昔、バトラーツをばんみかした時以上に、見事に暴走しまくってぃうるさいが。村上に比びりばよ、内藤にゃんてぃチリみてぃ~なむんさいがよ。観客む次回興行む、すんにゃむんはじぇんじぇん意に介さずによ、ひたすら相手とぅ団体をたっくるすたみに、ブチ切りまくってぃ攻撃しまくるさいが。やはり、伊達に東京ドームでぃ、大鼾かいてぃはうらんさいがよ。「ビッグ」なんずとぅ、プリッたくとぅをほざいてぃうった時は、だいず心配したんだきどぅよ、杞憂だったさいが。ゆり一層ぬ狂気でぃ戻ってぃ来てぃくりたさいが。今ぬ村上にゃらばよ、ちはるを呼んでぃむ、すぬ勢いを止みるくとぅは無ぇさいが。
ただよ、残念なぬはよ、NEWが、恐らくは近々にすなさてぃしまうだろうってぃ言うくとぅさいがよ。んまぁ、すんにゃ明日無き団体にゃらばくす、村上ぬ刹那的な殺戮が可能にゃんだろうきどぅよ。滅び行く者ぬ美ぎさや~。ずみっ。
しっかし、くりでぃは、猪木に匙を投ぎらりてぃむ、じぇんっっっっっじぇん文句は言えん所さいがよ。「目を覚ましてくださいっ!」っちゅ~た張本人が、東京ドーム大鼾ぴきどぅんにすがるとぅは、さすがは猪木に関わった団体さいが。3つ子ぬ魂100までぃむさいが。11位でぃすなさりるんだろうきどぅよ。悪質ファンは狂喜乱舞にゃんだきどぅよ、絶対数がいぴっちゃだからよ。星野総裁む、ぐす~でぃぷからすしてぃうるさいがよ。
村上むよ、鈴川にゃんかとぅじゃりてぃ無ぇでぃよ、小川を引っ張り出さんとぅ~。ヾ(^_^)場合にゆってぃは、佐山を呼んでぃ来るべき。いや、NEWをすなすたらば、次はリアルジャパンかね~。01ゆりうむっしさいがよ。

| | コメント (0)

2017年7月16日 (日)

ゆくさ~倭人

飲食店に予約をブチ込んでぃうきにゃがら、みっふぁ~しる腐れ外道対策とぅしてぃ、すんにゃ腐れ外道た~ぬ情報を閲覧でぃきるゆぅにしる動きがあるってぃば。
ずみっ!
宅配便を時間指定してぃうきにゃがら、変更依頼しる訳でぃむ無くみっふぁ~しるぬとぅ、何む変わらんね~。くりくすが、倭人気質を如実に示してぃうるさが。無料にゃらば、やりたい放題。くりくす、島国根性さいが。何が「おもてなし」さいが。ちゃんちゃら可笑しくってぃ、臍でぃ茶~沸かしてぃしまうさいがよ。責任感む罪悪感む無し。恐らく、みっふぁ~したくとぅを咎みらりるとぅ、一緒に参加しる予定だった、た~かぬせいにしるぬは、火を見るゆり明らかさいがよ。
くくはよ、宿泊予約みてぃ~によ、事前にジンを支払った時点でぃ予約が成立し、みっふぁ~し腐ったら、全額募集っちゅ~風にしりば、倭人むみんたま~ぬ色替いてぃ、約束を守るんでぃは無いかね~。すぬ位しんとぅ、くぬ口先だきぬプリムヌ民族は、約束を守らんさいがよ。うちなんちゅ~は、「約束は守るべきもの。」とぅ、先祖から伝わった文化があるきどぅよ、倭人にはじぇんじぇん無ぇふ~な~。あばっ、惨めさいが。

| | コメント (0)

2017年7月15日 (土)

声優

にゃんかよ、最近声優ににゃりて~ってぃ言う奴が増いてぃいるらしぃさいが。恐らくはよ、殆どぬ奴らが、トチ狂った勘違い野郎だとぅ思うさいがよ。漫画が好きでぃ、四六時中漫画を観てぃうってぃから、声優に憧りる。は~っさ、ばんには理解でぃきんね~。すぬ、にゃんてぃ?「夢」とぅやらぬたみに、自己陶酔してぃから、悲惨な生活をし、周りに迷惑をかき、挫折。あがい、筋書き通りさいがよ。
恐らくよ、自分ぬ容姿を客観的に判断してぃから、声優を目指そうとぅ思った人間がだううるとぅ思うさいが。あばっ、すりについてぃは、容姿を鑑みずに、自称アイドルグループに所属し、すぬ醜悪な容姿を振りまくゆりはマシでぃはあるとぅ思うきどぅよ、「声優位ならば、私にでもできる。」とぅ、プリった勘違いにゃらば、すりは声優ぬ皆さんに対してぃ、だず失礼さいがよ。
行き当たりばったりでぃ、自らぬ「才能」とぅやらを勘違いしるくとぅ無く、自律してぃ行ける算段を取ってぃから、期限付きでぃ声優とぅやらに挑戦し、ダミにゃらば、スッパリ諦みるぬでぃありば、挑戦してぃむ良いと思うさいが。親むよ、勘違いしてぃうるふふぁには、正しい道を示してぃやらんとぅ~。

| | コメント (0)

2017年7月14日 (金)

呑気な倭人

しっかしよ、ありだき国会でぃ大騒ぎしてぃうるぬによ、多くぬ呑気な倭人た~は、じぇんじぇん興味無ぇふ~な~。恐らくよ、選挙ににゃってぃむ、自由民主党に、何む考いずに投票しるハズね。まぁ、期待した民主党がよ、内部抗争に明き暮りてぃ、自由民主党とぅは異にゃる暴走をしたからよ、結局ま~に投票してぃむ変わらんっちゅ~思いを持った倭人むだううるかむ知りんきどぅよ。やしがよ、あぬ劣等生はいかんさいが。いった~ぬ生活に影響が出てぃうらんから、知らんぐぁ~ししてぃうるぬかむ知りんきどぅよ、出てぃからでぃは遅いんだきどぅね~。ぴゃ~ぴゃ~とぅ対応しんとぅ、だいずさいがよ~ってぃ言ってぃむ、結局プリムヌには、事ぬ重大さが理解でぃきんさいが。
ドナルドおじ~が弾劾さりゆったらばよ、アメリカ~ぬ奴隷でぃある倭人た~は、盲目的に真似しるかむ知りん。すぬ前に、パギが更迭さり、伊東もどきが反乱を企てぃてぃ同士討ちっちゅ~ぬが理想にゃんだきどぅよ。しっかし、くぬ状況を是とぅしてぃうるんだからよ、やっぱり倭人はま~んてぃプリムヌさいがよ。

| | コメント (0)

2017年7月13日 (木)

触れない物

くぬ前よ、公共交通機関ぬ吊り革や、扉ぬ把手が、ししゃなだから触りまひぇ~んとぅ、テレビで大威張りしてぃからブチカマしてぃうるプリムヌ姉ぇ姉ぇがうってぃから、だいずうどぅるいたさいがよ。(@_@;)
恐らくよ、あぬプリムヌた~は、すりを言うくとぅにゆってぃ、「自分は偉い」っちゅ~くとぅを発信したかったんだハズ。他人が使ったタオルは、例いすりが家族でぃあってぃむ、じえっっっっったいに使わんっちゅ~くとぅを公言し、悦に入ってぃうるぬとぅ、むる同じさいが。
大体よ、すんにゃ~プリムヌぬ多くはよ、煙草をプカプカ吸ってぃ、塩分過多ぬ食生活をし、発癌性物質ぬアセスルファームカリウムを摂取しまくってぃうるさがよ。
いや、ししゃなっちゅ~んだったらばよ、いった~ぬちら~ぬ方が、よ~っぽどぅししゃなさいがよ。
まぁ、倭人は滅び行く民族だからよ、せいぜい自己満足ぬたみに抵抗力無くしてぃ、疾病を悪化さして喜んでぃうりばいまさいがよ。

| | コメント (0)

2017年7月12日 (水)

枝豆

子ぴゅ~がよ、「枝豆キムチ」っちゅ~ぬを買ってぃ来ゆったんだきどぅよ、くっりが、うま~うま!(@_@;)
枝豆だきじゃ~無くってぃからよ、茶色や白ぬ豆む入ってぃうってぃから、胡瓜む入ってぃうるさいが。辛さは極めて控いみでぃから、さながら、「枝豆の浅漬け」っちゅ~所ふ~な~。値段を聞いたらばよ、結構高だいでぃから、鼻水が出ちまったんだきどぅよ、確かにうま~うまさいが。
天敵む気に入ったらしく、がうがう食ってぃうったさいが。
恐らくよ、枝豆茹でぃてぃから、浅漬きぬ素をブチ込みば、近い味ぬ食い物はでぃきるハズ。すりが、どぅりだき今回ぬ物とぅかき離りてぃうるか~さいがよ。

| | コメント (0)

2017年7月11日 (火)

TNT

うおおおおお!
TNTが、久っっっっっ々に登場しるってぃば!(@_@;)お~いおいおいおいおい。(T^T)TNTぃぃぃぃぃぃ!(>o<;)ばんは、っや~ぬ試合が好きだったさいがよ~。(T^T)アジャと京子ぬ隈取りを足してぃ2~でぃ割ったふ~じ~な隈取りむずみさいが。武藤とぅカブキじゃ~無くってぃよ、アブドーラ・タンパとぅ、ヘラクレス・ローンホークとぅ組みば、悪質ファン殺到さいが。
馳とぅTNTぬ絡みが意味くじ判らんきどぅよ、TNTが来るだきでぃ上等さいが。やるにゃぁ、武藤。(^o^)
試合後には、是非佐々木が花束持って上がってぃから、すりに裏投ぎ決みてぃから、「正直スマンかった。」とぅ謝ってぃ欲しいさいがよ。o(`_';)自動車ブチ壊してぃ、池に転落しるぬは、必須さいが。o(`_';)すくに斎藤が来てぃから、「馳は技が大き過ぎるんですよね。」とぅ言うくとぅむ、決して外しんさいが。o(`_';)
最後は、ベトコネキスプレスでしゃんしゃんさいがよ。\(^◇^)/
馳とぅTNT、2名でぃ会場を席巻さいが。

| | コメント (0)

2017年7月10日 (月)

さらばIGF\(^◇^)/

鈴木はさすがさいがよ。早々にIGFに見切りをつきてぃから、躍進しまくってぃうるさが。大地むそうにゃんだきどぅよ、じぇんじぇん躍進してぃうらんぬがずみさいがよ。藤田とぅ小川むひんぎってぃから、澤田は我孫子ってぃ。くりまたずみっ。\(^◇^)/
して、今やプロレス界1ぬしょっぱい試合を他ぬ追従を許さずに爆進しる麒麟が、リング外でぃむ、んま~しょっぱい。\(^◇^)/なめくじがうったらば、近づくだきでぃ、いみっちゃぬくふぁ~くふぁににゃっちまうさいがよ。ナメゴンがやってぃ来てぃむ、麒麟がうりば、ぬ~あらんさいが。v(^_^)
麒麟が抜きたらば、IGF所属は、うらんゆうににゃるってぃ?まぁ、どうでぃむ良いさいがよ。くくは是非とぅむ、村上にIGFを介錯してぃ欲しいさいが。必要にゃらば、越谷から石川む呼ぶべき。
やっぱりよ、くぬ猪木絡みぬ泥仕合は、最高さいが。\(^◇^)/便乗しようとぅしてぃ、墜落しるプリムヌむ、毎回毎回出てぃ来ゆるしよ。(^o^)
船木が、スーパーをばんみかしたらば、次は村上さいが。(^o^)いや、試合は、別にしんでぃむ良いさいがよ。興業をブチ壊してぃ、佐山をブチ切れさしてぃくりりば、「ハイ、判りました~。」さいがよ。ヾ(^_^)
退屈にゃんてぃ、程遠いさいが。さすが猪木!

| | コメント (0)

2017年7月 9日 (日)

激似

最初はあぐぐぁ~ししてぃから勝手に来てぃからよ、急に手ぬ平返してぃ、武器でぃ支配。すくにうる姉ぇ姉ぇた~に、やりたい放題。危うくにゃるとぅ、民間人を盾にしてぃから、時間稼ぎ。
あっがいたんでぃ~!
くりってぃ、日本軍ぬやり方とぅ、じぇんっっっっっじぇん変わらんさいがよ。正に瓜た~ち。日本軍は、すぬ後うやむやにしてぃから、沖縄を相手にくりてぃやってぃから、自らぬ財産を守り腐ったんだきどぅよ。うやむやにしてぃくりた代償む、含まりてぃうったぬかむ知りん。果たしてぃ、今回は、どぅんなかね~?うやむやにはでぃきん気がしるきどぅよ、石油ぬ採掘権を譲渡しりば、ドナルドおじ~はチブルを縦に振るかむ知りんさいが。
まぁ、倭人とぅは違ってぃ、アメリカ~ぬ植民地にはにゃなんぬだろうきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年7月 8日 (土)

平良海馬

伊志嶺監督ぬ最後ぬ遺産ぬ平良が、154kmは記録したむぬぬ、1回戦でぃ姿を消しゆったさいがよ。んまぁ、野球は1名でぃはでぃきんからよ。
平良は、野球は続きるとぅは思うんだきどぅよ、果たしてぃ、投手でぃ行くぬか打者でぃ行くぬか。ばんとぅしてぃは、投手でぃ行ってぃ欲しいんだきどぅよ。
公称173cmっちゅ~くとぅだからよ、まぁ、170cmはあるとぅ思うさいが。すりでぃ剛速球を投ぎるっちゅ~くとぅでぃ、報道機関は大騒ぎしてぃうるんだきどぅよ、ソフトバンクぬ今宮は、公称171cmでぃ154kmを投ぎてぃうったしよ、何ゆりよ、ばんぬ中でぃぬ史上最速投手でぃある山口はよ、168cmでぃ、170km近い球を投ぎてぃうったさいが。たしかに、うぷ~うぷにゃくとぅは、速い球を投ぎるぬに有利とぅ言えるきどぅよ、いみっちゃでぃあってぃむ、どうにかにゃる場合があるさいがよ。
ばんはよ、平良ゆり、ちびっとぅうぷ~うぷだきどぅよ、直球ぬ速度は、120kmむ出んかったからよ、平良ゆりむ、40km位遅かったさいが。やしがよ、ばんには魔球があったからよ、驚異ぬ奪三振率を誇ったさいがよ。球が遅くてぃむ三振をバコバコ奪る投手。現りんかね~。ばん、復帰しるべき?

| | コメント (0)

2017年7月 7日 (金)

いよいよ3回戦

いよいよ明日に迫りゆった大一番!o(`_';)
3回戦注目は、宮古-豊見城,首里-宜野座,八重山-八重山農林ぬ3試合さいがよ。
八重山同志ぬ試合は、どぅんな~したってぃ、いずりかぬ離島ぬ高校が、準々決勝に進むさいが。打力は八重山、投手力は八重山農林とぅ、同じ島でぃありにゃがら、じぇんじぇん異にゃる特色を持つ高校同志さいが。加いてぃ、んも~、嫌ににゃ位練習試合をし、相手ぬくとぅは、ぐま~な頃から知ってぃうる仲だとぅ思うさいが。だからくす負きらりんってぃよ!o(`_';)選手層ぬ厚さとぅ、総合力でぃは、八重山が有利とぅ思わりるんだきどぅよ、如何せん打力は水物さいが。特に、4番東盛君が抑いれりちまうとぅ、だいずキツいっちゅ~ぬは、八重山農林投手は先刻ご承知だハズ。
宮古は、にゃんか地味にくくまでぃ勝ち上がってぃ来ゆった感じさいが。(^_^;)最近は、宮古総合実業に話題をカッさらわりてぃうったきどぅよ、最後に残った宮古勢ぬ砦とぅしてぃ、宮古人ぬ思いはてぃ~ちにまとまりゆったさいが。豊見城は確かに強豪でぃはあるむぬぬ、圧倒的な選手はうらん状態だからよ、実力は互角とぅ見てぃうるさいが。こうにゃったらば、後は、当日ぬ体調とぅ、監督ぬ指示でぃ勝負が決まるハズ。
え、最後に首里さいがよ。春に真和志に7点差をひっくり返さりてぃ、げれんげれんだったんだきどぅよ、噂でぃは、あぬ時は、部内でぃインフルエンザが流行ってぃうってぃ、だいずだったらしぃさいが。病む癒え、本来ぬ「守って勝つ。」っちゅ~、1中野球に徹してぃうり、くくまでぃ勝ち登ってぃ来ゆったさいが。実力的には、宜野座が圧倒的に上さいが。o(`_';)やしがよ、すりをいかにしてぃばんみかすか。運動能力でぃ劣る部分は、チブルでぃ補うべき!o(`_';)じぇんじぇん下馬評にむ上がらず、卒業生や中退生からむ、すんにゃに注目さりてぃうらんかったきどぅよ、3回戦とぅむにゃりば、あった~む目ぬ色替いてぃ応援しるハズ。o(`_';)しりくすが1中健児ぬ心意気さいが!仰げば高し弁ヶ嶽さいがよっ!o(`_';)はぁはぁ。(-o-;)ばんは何を熱くにゃってぃうるんかね~?(^_^;)とぅにかく、1点差でぃあろうとぅ、相手ぬ打撃妨害でぃあろうとぅ、規則とぅ、選手宣誓に則った試合をし、全力でぃ勝利を掴むさいが!ばんは、甲子園でぃ、胸に「SHURI」と着けた高校を応援したいさいがよ!(>o<;)はぁはぁ。(-o-;)ばんは何を熱くにゃってぃうるんかね~?(^_^;)
ばんたが沖縄の野球バカは、どのような結果む受入りてぃ、全てぬ球児に声援を送るさいが。わいど~!\(^◇^)/

| | コメント (0)

2017年7月 6日 (木)

那覇空港は軍に使わせ無いよ~

那覇空港を使わしれ~ってぃ、アメリカ~軍がほざいてぃうるふ~な~。にゃんでぃむ、使わしるっちゅ~くとぅを約束しんとぅ、普天間(「ま」を強く発音)を返さんってぃ。全く、人ぬ物を盗んでぃういてぃ、返すぬに条件を着きるとぅは、呆りた「世界の警察」さいが。狂った「良き隣人」は、言うくとぅがプリってぃうるさいがよ。して、翁長知事は、「バカこくで無ぇ!」とぅ拒否。ずみっ!\(^◇^)/翁長知事ずみっ!\(^◇^)/
とぅ、すりはすりとぅしてぃ、軍事基地以外でぃ、軍事飛行機を離発着しる空港が欲しいってぃ、アメリカ~軍がほざいてぃうるさいが。大型船舶が接岸でぃき、朝鮮民主主義人民共和国や北京に近くってぃ、繁華街むある。あばっ!北九州さいがよ!\(^◇^)/福岡空港が近くにあるにむ関わらず、作っちまった北九州空港。くりを海兵隊にくりてぃやりば良いさいがよ。(^_^)宇宙世界跡地むあるしよ、門司港むあり、何ゆりむ、「敵」に至近。珊瑚礁が発達してぃうってぃから、大型ぬ軍艦が接岸でぃきず、臨む空港む無ぇ。し~ぶんに、朝鮮民主主義人民共和国や北京から47都道府県でぃ1遠い沖縄に、アメリカ~軍ぬ海兵隊を寄生してぃうってぃはいかんね~っちゅ~くとぅが、くり以上判り易く説明でぃきる事例は無ぇさいが。正に、北九州くす、アメリカ~軍ぬ海兵隊ぬ行き先さいが。地主大儲け,周辺ぬ経済発展,道路新品等々、すんばらすぃ~くとぅばかりさいが。んまぁ、すぬ妄想が本当にゃらば、よ。
日本軍も使わんよ。

| | コメント (0)

2017年7月 5日 (水)

ケロニアの手下

ケロニアはよ、自由民主党ぬ出張所だか子会社さいがよ。やが、ケロニアぬ手下は、意味くじ判らん烏合ぬ衆だからよ、くぬ接点ぬ無さが、ちむわさわさ~てぃから、だいず楽しみさいが。所詮は、生活費確保や、「先生」とぅ呼ばりたいっちゅ~あきぬ腐った連中だからよ、ケロニアがとぅるばっちまいばよ、すりくす蜘蛛ぬふふぁを散らすぐぁ~ししてぃ離散し、すぬ時に注目さりてぃうるぬん近寄ってゆくぬは、火を見るゆり明らかさいがよ。
しっかし、良くむまぁ、ケロニアぬ手下ににゃんず投票したむんさいが。自由民主党ゆりはマシかむ知りんきどぅよ、50歩100歩さいが。やっぱり倭人は、プリムヌぶわ~っかりだったさいが、ま~んてぃ~。
出ちまいゆった結果は、覆すくとぅはでぃきんきどぅよ、首都に住む倭人た~ぬプリムヌさ加減を世界に発信したっちゅ~点ぬみ、評価に値しるさいが。

| | コメント (0)

2017年7月 4日 (火)

団扇姉ぇ姉ぇゆくさ~

団扇姉ぇ姉ぇが、「辺野古(「こ」を強く発音)基地の建設が進んだとしても、8項目の条件が完遂されな限り、普天間(「ま」を強く発音)基地の変換は無い。」とぅ、改みてぃ名言しゆったさいが。
は~っはっはっはっはっは!\(^◇^)/
くりでぃはまるでぃ、辺野古基地ぬ建設が進み、8項目ぬ条件が完遂りりば、普天間基地を変換しるみて~な言い草に聞こいるさいがよ。え、端からいった~軍好きぬプリムヌた~は、普天間を無くしるなんっちゅ~気は、くりっぽっちむ無ぇくしによ。(^o^)見え見えぬ茶番は、無様なだきさいが。んまぁ、すぬ無様さくすが、団扇姉ぇ姉ぇぬ持ち味にゃんだきどぅよ。v(^_^)最近は、だいず暑い日々が続いてぃうるから、チブルが沸いてぃしまったかね~?得意ぬ団扇でぃ扇ぐべき。すりとぅむ、団扇(のような物)は、人に配るだきぬたみぬ物でぃ、自分でぃ使う物でぃは無いぬかね~?(^◇^)
静岡県か海兵隊をばんみかす時はよ、た~ち返事でぃ、8項目ぬ条件にゃんてぃ無かったんだきどぅね~。依怙贔屓~!\(^◇^)/
くりでぃ、普天間基移設云々は、沖縄でぃアメリカ~軍人が起こし腐った数々ぬ事件でぃ、ばたふさってぃうるうちなんちゅ~ぬ怒りを鎮静化しるたみぬゆくしだとぅ、満天下に示した訳さいが。さすが、自由民主党!\(^◇^)/前言撤回は日常茶飯事さいが。すぬくし、他人が前言撤回しるとぅ、ばたふさっちまうさいが。すりはよ、いった~倭人ぬほざく所ぬ、「目糞鼻糞を笑う」っちゅ~やつさいがよ。(^_^)
やしがよ、すんにゃゆくさ~た~を選んだぬは、倭人た~さいが。やっぱり倭人は、プリムヌばかりさいがよ、ま~んてぃ~。

| | コメント (0)

2017年7月 3日 (月)

宗教における神

ばんはよ、宗教は全く信じてぃうらんさいが。神にゃんずとぅ言う物は、単なるじん儲きぬたみぬ方便だとぅ思ってぃうるさいがよ。やしが、単なるアミノ酸が生命に替わる際には、何らかぬ超常現象が起くりゆったでぃあろぅくとぅについてぃは、全くすぬ通りだとぅは思うきどぅよ、すりがいわゆる「神」とぅやらぬ仕業なぬか否かについてぃは、完全に否定しるさいが。仮に、すぬ超常現象を「神」とぅ表現しるぬでぃありば、宗教ぬ対象は「神」以外ぬ文言を使わんとぅいかんさいがよ。
うちなんちゅ~は、八百万ぬ神とぅ、祖先崇拝が宗教ぬ基本さいが。「神」とぅ言う表現は使ってぃうるきどぅよ、すりは、自分にとぅってぃ都合ぬ良いくとぅをにゃんでぃか知らんが起こしてぃくりるっちゅ~意味でぃは無く、感謝ぬ対象さいがよ。くくいら辺が、中途半端なインチキ仏教が根本にある倭人た~とぅぬ違いさいがよ。だからくす、倭人た~はよ、「神」にゃんずとぅ言う戯言をだいず軽く頻繁に使うしよ、「現人神」にゃんずをいとぅむ簡単に信じ腐るさいが。要しるに、自分にとぅってぃ都合ぬ良い対象を勝手に「神」とぅ呼び、時とぅしてぃ、相手にすりを信じるくとぅを強制しる。すりが倭人さいが。
まぁ、すんな~背景を考いりば、単に道を譲ってぃくりた相手を「神」とぅほざき、野球でぃたまたま調子ぬ良い選手を「神」とぅ言う異常さむ、嘲笑ぬ対象とぅしてぃ蔑むくとぅが可能さいがよ。決して真似してぃ、自らを貶みてぃはいかんっちゅ~くとぅさいが。

| | コメント (0)

2017年7月 2日 (日)

ケロニア

最近ぬケロニアぬ失速振りには、笑うしか無ぇさいがよ。(^◇^)1塁手だか最悪だからんきどぅよ、最初っから決まってぃうったくとぅをグダグダとぅ先延ばしとぅ、形式的にゃ因縁付きに終始してぃから、挙げ句ぬ果てぃには自画自賛。自画自賛しるっちゅ~ぬが、軍好きぬプリムヌた~ぬ共通行動なぬむうむっしさいが。
して、ケロニアに養ってぃむらおうとぅしてぃから、ただただすぬ知名度に縋るダニ共が、くんにゃにだううるとぅはよ。
やっぱりよ、宇都宮でぃあるべきだったさいがよ。棄権し腐ったプリムヌた~が宇都宮に投じてぃうりばよ、くんにゃ茶番劇に付き合わさりるくとぅむ無かったとぅ思うきどぅね~。
まぁ、腐れ運動会ぬ後には、元ぬ鞘に戻るんだろうきどぅよ。

| | コメント (0)

2017年7月 1日 (土)

沖縄の場所

にゃんかよ、「尖閣諸島の位置も知らないのに、ブツクサ言っている中国人が多数いる。」っちゅ~てぃ、大いばりでぃ報道してぃうった腰抜き腐れ報道機関があったさいが。え、すしたらばよ、いった~倭人は、沖縄がま~にあるぬか、知ってぃうるんか?せいぜい「南」位にしか思ってぃうらんハズ。むっとぅ言うとぅよ、種子島や奄美大島ぬ存在む知らず、かごっまからすぐに南に沖縄があるとぅ間違ってぃうる倭人が、だううるさいがよ。
沖縄が、どぅりだき遠いぬか、地図を観てぃみれ~。遠いから、情報が伝わってぃ来無ぇだろうとぅ、海兵隊を押しつきゆった売国奴ぬ静岡県民よ、朝鮮半島から、沖縄がいかに遠いぬか観てぃみれ~。して、糞ぬ役にむ立ってぃうらん、富士山麓とぅ、生物ぬ宝庫ぬ沖縄ぬ海を比びてぃ観てぃみれ~。
外国に対してぃ因縁ふっかきたり嘲笑したりする前によ、自分た~ぬ襟元を正してぃみれ。
朝鮮半島でぃ戦争が起こった時に、1番隊とぅしてぃ行くぬが任務ぬ海兵隊をま~に配置しるぬが、戦略的に正解なぬか、地図を観りば、一目瞭然さいがよ。島でぃ、あぬプリムヌ海兵隊員を隔離して~んだったらばよ、対馬にしれ。

| | コメント (0)

« 2017年6月 | トップページ | 2017年8月 »