« 乱立 | トップページ | 唐津のパギ »

2017年6月20日 (火)

在留資格認定証明書

全く、卑怯者はしるくとぅが下衆さいがよ。倭人政府が、沖縄に軍事基地を押しきゆうとぅしてぃ、すりに文句言った沖縄に対してぃ、様々な嫌がらしや不利益を押しつきる。すぬ中ぬてぃ~ちが、在留資格認定証明書ぬ不交付さいが。して、倭人政府は、「通常通り」とぅ言うだきってぃ。え、くんにゃぬよ、小学生でぃむ判るくとぅさいがよ。はは~ん、要しるに「みかじめ料」を払え~っちゅ~くとぅな訳さいが。あがい、すりは、チンピラがしるくとぅさいがよ。だったらばよ、当然よ、海兵隊を追い出しゆった静岡県にむ、交付しんぬが道理っちゅ~むんさいが。朝鮮民主主義人民共和国に1番近いにむ関わらず、海兵隊受入に手~を上ぎん福岡県にむ交付しんぬむ道理さいが。こっそり沖縄にだき、下衆なくとぅを仕掛きるとぅは、さすがは「お・も・て・な・し」さいが。ドナルドおじ~むビビッちまうさいがよ。
やしが、殆どぬ倭人た~は、くぬ事実を知らず、ジャンプマンを選んでぃ大喜びさいが。ま~んてぃプリムヌさいがよ。腰抜き腐れ報道機関む報道しんしよ。アメリカ~に植民地扱いさりてぃばたふさっちまった腹いせに、沖縄を植民地扱いかい。

|

« 乱立 | トップページ | 唐津のパギ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 乱立 | トップページ | 唐津のパギ »