« IGF最高 | トップページ | 講演拒否 »

2017年6月13日 (火)

山本不要

中邑がばんみかしまくってぃうるみてぃ~だきどぅよ、山本がずみさいが。(^o^)あがい、中邑や田口とぅぶ~りゃ~にゃんだね~。(^_^)
田口むよ、山本しょっちゅうとぅやってぃうった若手時代にはよ、あいつにゃんずには負ける訳には行かんっちゅ~てぃ、見下しつつ、対抗心を燃やしてぃうったってぃば。練習むしんとぅ、小手先ぬわじゃばかりを追ってぃうったってぃよ。あがい、健三とぅ瓜た~ちさいが。(^_^)AJに、首をばんみかさりゆった時む、余り話題ににゃらんかったしね~。ハンタークラブむ最初っから、た~む注目してぃうらんさいが。あがい、そう言えばよ、健三むWWE帰りだったね~。とぅりあいず、バレットクラブにはみっふぁ~さりてぃうるしよ、内藤や鈴木に相手にさりるとぅむ思いんさいが。開き直ってぃから、平沢とぅ2名でぃ組んでぃから、派手にゃやらり役に徹しるかね~。健三をむ巻き込んでぃから、他団体に殴り込みをかきるかね~。
いずりにしる、山本ぬ居場所は、ま~にむ無ぇさいがよ。何ゆり、試合がうむくんね~さいが。

|

« IGF最高 | トップページ | 講演拒否 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« IGF最高 | トップページ | 講演拒否 »