« 無様な0パギ | トップページ | 軍嫌い »

2017年6月25日 (日)

パギ退治

真奈美~姉ぇ姉ぇじゃぁ無ぇんだきどぅよ、成蹊ぬ劣等生ぬ人造人間が暴走してぃから、だいずうむっしさいが。(^o^)ま~がうむっしかってぃよ、パギさいがよ、パギ!(^◇^)パギに向かってぃあからさまにパギって言うぬは、最近でぃは珍しいさいが。(^o^)トレンディーエンジェル以来かむ知れん。v(^_^)
きっとぅよ、成蹊ぬ劣等生ぬ手下ぬパギむよ、くぬパギ発言には、ばたふさってぃうるハズ。パギとぅ住所間違いに、一体全体どぅんにゃ関係があるぬか、意味くじ判らんきどぅよ、んまぁ、成蹊ぬ劣等生がほざいてぃうるくとぅむ、め~なち意味くじ判らんから、真似したぬかむ知れん。
腰抜き腐れ報道機関む、パギとぅ絶叫してぃうる部分を押し並べて報道してぃうるからよ、くりは全国ぬパギに対してぃ、共謀罪を適用しる準備かむ知れん。パギ受難ぬ時代は目前さいが。パギなぬか坊主にゃぬかぬ判断は、だいず難しいきどぅよ、野球小僧た~がすぬ確認ぬたみに、試合を中断さしらりてぃ帽子を取るゆうに命令さりてらばよ、流れが替わってぃだいずさいがよ。

|

« 無様な0パギ | トップページ | 軍嫌い »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 無様な0パギ | トップページ | 軍嫌い »