« 暴走団扇姉ぇ姉ぇ | トップページ | 沖縄の場所 »

2017年6月30日 (金)

売春婦と来たもんだ

宮古とぅ伊良部以外は知らんきどぅよ、アジア太平洋侵略戦争末期に、朝鮮半島から誘拐してぃ来ゆった姉ぇ姉ぇた~を性奴隷とぅしてぃ働かしてぃうりましたよ。ヾ(^_^)宮古人は、むる知ってぃうります。ヾ(^_^)
宮古が海上封鎖さり、食料等ぬ搬入が滞る中、日本軍ぬ糞た~は、慰安所でぃ姉ぇ姉ぇた~を手込みにしてぃ、朝から晩までぃ腰振ってぃうったさいが。あがい、すりにゃぬによ、「宮古で国防に携わった。」ってぃゆくしブチカマし腐ってぃからよ。ま~んてぃプリムヌさいがよ。姉ぇ姉ぇた~に、島唐がらしを差し入れてぃから、礼とぅしてぃ返す物が無ぇとぅ、せみてぃむぬ返礼品とぅしてぃ、朝鮮半島ぬ歌を聞かしてぃくりたくとぅは、余りにむ有名な話さいが。気候む言葉む食事む習慣む違う場所に強制連行さり、性ぬ奴隷とぅしてぃ扱わり、自殺したり、精神が崩壊してぃしまいゆった姉ぇ姉ぇむうったとぅ、むる知ってぃうるさいが。
日本が降伏し、宮古に寄生してぃうった日本軍ぬダニ共が、尻尾を巻いてぃひんぎる時に、石を投げつきてぃうった姉ぇ姉ぇた~。手元に石しか無かっただきさいが。武器に頼ってぃ、性的欲求を満たすとぅ言う、卑怯くぬ上無ぇ蛮行は、士農工商なんずとぅ言う、狂った順位を未だに信じてぃうるプリムヌ倭人にゃらでぃはぬ行為さいが。
宮古とぅ伊良部だきが特別ってぃ?常識的に考いてぃ、すりは無ぇさいがよ。
姉ぇ姉ぇた~売春婦ってぃ?あばっ、どぅぬ口が、すんにゃプリッたくとぅをほざくんかね~。恥を知れ、恥を!凸(`_';)ばたふさり!凸(`_';)同じ税金を払ってぃうる身とぅしてぃ、だいず嘆かわしいさいが。凸(`_';)
やしがよ、合意は合意さいが。すりが気に入らんにゃらば、行動を起こすぬは、撤回、破棄した後さいが。順番は守らんとよ~。

|

« 暴走団扇姉ぇ姉ぇ | トップページ | 沖縄の場所 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 暴走団扇姉ぇ姉ぇ | トップページ | 沖縄の場所 »