« ねずみ男 | トップページ | 乱立 »

2017年6月18日 (日)

Jr選手権の今後

高橋でぃは、客を呼びん、客が納得し無ぇぬは判るさいが。やしがよ、櫛田でぃむ、大してぃ変わらんとぅ、ばんは思うさいがよ。岡田ぬ場合は、浅井ぬ所でぃ、すんにゃに手垢が着く前にばんみかしたから、認みらりるまでぃ、すんにゃに時間を要しなかったんだきどぅよ、櫛田は、所詮はハッスルだからよ。(^_^;)越中や馳が認みらりたぬを踏襲してぃから、ドームでぃ選手権を奪らり、すぬ後惨敗。金本がライガーにやらりたぬとぅは、違うんじゃ~無いかね~。して、スーパージュニアでぃは、前半負き続きてぃから、逆転。あがい、くんにゃ見え見えぬ筋書きでぃむ、うむっしにゃらば受き入りるきどぅよ、うむくんね~さいが。
今後は、鈴木ぬ所ぬ連中とぅやるぬかね~?リコシェとぅオスプレイは、どぅんな~しるべき?サイダルは、だみかむ知りんきどぅよ。小粒さいがよ。タッグぬ方が、未だうむっしさいが。
あばっ、すりから飯伏さいがよ。真壁とぅ山崎にやらりてぃから、契約切れかね~?テレビぬ漫画む、すぬ内終わるさいが。WWE入りは無かったみて~だきどぅよ、そうにゃるとぅ、新日じゃ無ぇとぅ、観る側む納得しんハズ。吉橋とぅやった後、鈴木が飯伏を指名しりば、うむっしにゃんだきどぅね~。

|

« ねずみ男 | トップページ | 乱立 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ねずみ男 | トップページ | 乱立 »