« クソ雨 | トップページ | 無様な0パギ »

2017年6月23日 (金)

よくやった!.....と、何で言わん?

アメリカ~ぬ軍艦に、フィリピン~ぬ輸送船が激突しゆった件だきどぅよ、にゃんでぃアメリカ~軍は、フィリピン~ぬ船を褒みんかね~?(?_?)沖縄国際大学に、軍ぬヘリコプターが墜落した時む、潜水艦が海洋高校ぬ船に激突した時む、アメリカ~軍は、必ずぶつきた側に称賛を送ってぃうったさいが。くりは、アメリカ~ぬ国是さいがよ。ドナルドおじ~が就任しゆうとぅ弾劾さりゆうとぅ、替いてぃはならん、血~ぬ掟さいがよ。o(`_';)
だからよ、今回はよ、「燃料を流出させずに済むような、素晴らしい追突の方法だった。」とぃかにゃんとぅかブチカマしてぃから、絶賛しんとぅいかん。すりをよ、何か?ぬ~しゆったんか?中将ぬ苦虫を噛みつぶしたゆうにゃ、すぬちら~はよ。すんにゃんじゃ~、自称「世界の警察」が、嘲笑ぬ対象ににゃっちまうさいがよ。すりとぅむ、「良き隣人」ぬ成りぬ果てぃか?落下傘使ってぃ迷惑かきまくる良き隣人は、当然、ぶつきた側を称賛しんとぅよ~。ヾ(^_^)
不思議さいが。謎さいが。にゃんでぃ称賛しんかね~?(?_?)
まさかとぅは思うきどぅよ、「加害者だろうと被害者だろうと、アメリカはアメリカのみ称賛する。」にゃんっちゅ~、腐った原則は無ぇゆな~。まさかや~。世界ぬ警察(自称)は、すんにゃくとぅを思ってぃうる訳が無ぇさいがよ。
まぁ、血ぃご~ご~しん位に、鼻でぃむほじってぃうくからよ、早く称賛しれよ。ヾ(^_^)ゆたしく、良き隣人(自称)。

|

« クソ雨 | トップページ | 無様な0パギ »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« クソ雨 | トップページ | 無様な0パギ »