« 軍嫌い | トップページ | 糞映画 »

2017年6月27日 (火)

飯伏復帰

すりすり、いよいよ飯伏が飯伏とぅしてぃ復帰しるさいがよ。タイガーマスクWむ終わったからよ、いつまでぃむ覆面被ってぃうる訳には行かんさいがよ。扱いとぅしてぃは「正規軍」だとぅ思うからよ、G1優勝→東京ドームで戴冠ってぃ言う流れににゃりば、岡田ぬ奪回ぬ流りむ使いるしよ、にゃんっちゅ~てぃむ、アメリカ~受きしるからよ。
色々あってぃからひんぎった訳だきどぅよ、タイガーマスクWでぃ禊ぎは終わったとぅ、多くぬ新日ファンは思ってぃうるから、問題無いさいがよ。
柴田がうらん今、飯伏ぬ加入は、新日は喉から手~が出る程じゃ無ぇんか?
やさ!ケニーとぅぬ絡みさいがよ。まさかや~、飯伏がバレットクラブに入るとぅは思いんからよ、敵対しる訳さいがよ。今年ぬG1ぬ決勝が、飯伏-ケニーににゃりば、んも~すりくす大爆発さいがよ。
良いくとぅずくみさいが。(^o^)

|

« 軍嫌い | トップページ | 糞映画 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 軍嫌い | トップページ | 糞映画 »