« よくやった!.....と、何で言わん? | トップページ | パギ退治 »

2017年6月24日 (土)

無様な0パギ

相変わらず、0パギは支離滅裂さいが。くんにゃプリムヌに出演料を払う腐れ制作会社は、ゆっぷどぅジンが余ってぃうるんだね~。うやき~!(>o<;)
すりにしてぃむよ、予想通りぬ対応には、むる芸ぬ無さを感じるさいが。くぬ卑怯でぃ意味くじ判らん対応くすが、0パギぬほざく所ぬ「大和塊」っちゅ~奴かむ知りん。(^_^)大平山人がとぅるばってぃうる姿がみんたま~に浮かぶさいがよ。名前ぬ読み方換えるべき。\(^◇^)/
MXぬ社長が非を認み、地上波でぃ無く、インターネットぬみでぃ言い訳配信しるっちゅ~てぃ、じぇんじぇん関係無ぇくとぅをほざいてぃうった時点でぃ、もぅ死に体さいが。死体には何言うてぃむ通じんからよ。すりゆりは、にゃんむ知らんきどぅ、理解力を備いてぃうる倭人た~に訴いけきる内容にした方が、時間ぬ有効活用ににゃるとぅ、ばんは思うさいがよ。
くっくっく、しっかし、0パギは無様だったさいが。(^o^)失笑を通り越してぃから、すぬあからさまなチブルポンに、携わる周りぬ連中に同情を感じたさいがよ。0パギには同情しんきどぅよ。v(^_^)

|

« よくやった!.....と、何で言わん? | トップページ | パギ退治 »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« よくやった!.....と、何で言わん? | トップページ | パギ退治 »