« ほぼ総スカン | トップページ | ハンドスピナー »

2017年6月 1日 (木)

団扇姉ぇ姉ぇ活躍中

日本軍ぬ親方でぃある団扇姉ぇ姉ぇが、アメリカ~軍ぬ落下傘ごっこに、因縁つきてぃうるさいが。(@_@;)あがい、団扇姉ぇ姉ぇずみっ!\(^◇^)/
え、団扇姉ぇ姉ぇは、日本軍に対しる答弁は、じぇんじぇん意味くじ判らんプリッたむんにゃぬによ、アメリカ~軍に対してぃは、因縁きるべき時には因縁つきてぃうるさいが。意味くじ判らんきどぅ、うむっしさいがよ。くぬ勢いでぃよ、日本軍にむ因縁つきてぃ欲しいさいが。ん~、ひょっとぅしたら、団扇姉ぇ姉ぇは、同時にた~ち以上ぬくとぅがぇいきんぬかむ知りんね~。
軍からジンを恵んでぃむらってぃいる人間は、皆等しくダニにゃんだきぅよ、にゃかにゃか見所ぬあるダニさいが。
え、姉ぇ姉ぇ、海兵隊を北九州に追放しる件むゆたしくね~。ヾ(^_^)

話替わってぃ、朝鮮民主主義人民共和国が、日本に対してぃ、「我々の自衛的措置に言い掛かりをつけて意地悪く振る舞っている。」とぅ言ってうるらしぃさいが。
違いまふ!意地が悪いのでぃありまひぇん!日本はアメリカ~ぬ植民地なのでぃ、宗主国ぬ言いなりになってぃやってぃうる訳でぃあってぃから、すくに倭人た~ぬ考いは、一切ありまひぇん。間違わんでぃよぉ~。ヾ(^_^;)
え、姉ぇ姉ぇ、弁解ゆたしく。ヾ(^_^)

|

« ほぼ総スカン | トップページ | ハンドスピナー »

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« ほぼ総スカン | トップページ | ハンドスピナー »